tammikuu 10, 2025, 16:10:58 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Sinkuissako vikaa? (gallup)

Aloittaja Aji Inferno, toukokuu 26, 2009, 19:47:40 ip

« edellinen - seuraava »

Aji Inferno

Chilifoorumi esittää jälleen kansan viihdykkeeksi ja riesaksi syväluotausta ihmisten pariutumisriitteihin! Tämä tuli mieleen jostain satunnaisesta web-artikkelista, jossa nainen totesi hyväksyvänsä vain miehet, jotka ovat tai ovat olleet naimisissa tms. - ja siten todistaneet miehuutensa tai muutoin hyvyytensä. Samainen artikkeli totesi pitkäaikaissinkkujen jäävän, kenties tuostakin syystä, helposti pysyväissinkuiksi, siinä missä ketjusuhteilijoilla riittää usein vientiä enemmän kuin lääkäri määrää... Alitajuntaisia ja biologisia kiemuroita: kuka saa kisapassin jatkamaan ihmiskunnan enemmän tai vähemmän jaloa sukua, kuka taas passitetaan vaihtoaitioon tai suihkuun? Ajatuksia! =)

Riiviö

Itse sinkkuna 29-vuotiaaksi saakka päässeenä ja sittemmin pariutuneena en näe moisessa mitään ihmeellistä. Toisaalta taas hälyytyskellot soivat jos henkilö on kierrätyksessä vähän väliä, eli ei ilmeisesti pysty sopeutumaan muiden ihmisten kanssa samalla neliöllä asumiseen...
...vaikka olenkin Puutarhuri, joka tappaa talossa ja puutarhassa...

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Riiviö - toukokuu 26, 2009, 20:52:32 ip
Itse sinkkuna 29-vuotiaaksi saakka päässeenä ja sittemmin pariutuneena en näe moisessa mitään ihmeellistä. Toisaalta taas hälyytyskellot soivat jos henkilö on kierrätyksessä vähän väliä, eli ei ilmeisesti pysty sopeutumaan muiden ihmisten kanssa samalla neliöllä asumiseen...

Erittäin mielenkiintoinen kommentti! :)  Mieleeni tulevia ajatuksia: kierrätysaktiivisuus voisi kait merkitä ainakin kahdenlaisia asioita. Toisaalta sitä, ettei ihminen kerta kaikkiaan löydä sitä "oikeaa" juttua, mutta kokee silti että hänen on pakko olla kaiken aikaa jonkun kanssa. Koska kaikki ovat. Ei niinkään harvinaista, luulen. Etenkin kaunis/komea ihminen voi kiertää partnerilta toiselle - väärältä toiselle väärälle - hyvin helposti. "Oikeanlainen" ihminen ei välttämättä edes uskalla tutustua.

Sitten on tosiaan se mahdollisuus, että henkilö ei välitä toisista, vaan hakee pelkkiä kokemuksia ja "voittoja".

naga morich

Taas kerran loistava gallup,kiitos.

Lieneekö väliä: Mulle se on ihan sama onko ollut sinkkuna vuosia.Enemmän se haittaa jos se on eronnut vähän aikaan sitten.En oikeen pidä sellaisesta, että on "pakko" seurustella aina jonkunkaa. Siis tarkoitan et ei pysty olee sinkkuna vähää aikaa vaan heti suhteen jälkeen pitää aloittaa uusi suhde.
Ilman kahvia, chiliä  ja salmiakkia ei voi elää

snu

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - toukokuu 26, 2009, 22:10:13 ip

Erittäin mielenkiintoinen kommentti! :)  Mieleeni tulevia ajatuksia: kierrätysaktiivisuus voisi kait merkitä ainakin kahdenlaisia asioita. Toisaalta sitä, ettei ihminen kerta kaikkiaan löydä sitä "oikeaa" juttua, mutta kokee silti että hänen on pakko olla kaiken aikaa jonkun kanssa. Koska kaikki ovat. Ei niinkään harvinaista, luulen. Etenkin kaunis/komea ihminen voi kiertää partnerilta toiselle - väärältä toiselle väärälle - hyvin helposti. "Oikeanlainen" ihminen ei välttämättä edes uskalla tutustua.

Sitten on tosiaan se mahdollisuus, että henkilö ei välitä toisista, vaan hakee pelkkiä kokemuksia ja "voittoja".

On myös olemassa se mahdollisuus, että välittää toisista ja haluaa jakaa uusia kokemuksia monien kanssa. Ehkä samalla kun etsii (täydellistä) kumppania loppu elämäkseen.

Eksyminen on suotavaa.

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: naga morich - toukokuu 26, 2009, 22:42:53 ip
Taas kerran loistava gallup,kiitos.

Lieneekö väliä: Mulle se on ihan sama onko ollut sinkkuna vuosia.Enemmän se haittaa jos se on eronnut vähän aikaan sitten.En oikeen pidä sellaisesta, että on "pakko" seurustella aina jonkunkaa. Siis tarkoitan et ei pysty olee sinkkuna vähää aikaa vaan heti suhteen jälkeen pitää aloittaa uusi suhde.

Joo, tiedän useitakin ihmisiä, jotka eivät ole todennäköisesti olleet aikuisiällään päivääkään ilman suhdetta johonkin ihmiseen. He vaihtavat aina ns. lennosta, eivätkä aina edes päästä exästään irti ennen kuin ovat vakuuttuneet siitä, että vaihtoivat "parempaan"... Aika pelottavaa minustakin. ;)

Noli Me Tangere

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - toukokuu 26, 2009, 19:47:40 ip
Tämä tuli mieleen jostain satunnaisesta web-artikkelista, jossa nainen totesi hyväksyvänsä vain miehet, jotka ovat tai ovat olleet naimisissa tms. - ja siten todistaneet miehuutensa tai muutoin hyvyytensä.

Niin, eikös se kihla/vihkisormus ole laadun tae... Tuntuu ainakin että useammin joku nainen on juttelemaan tullut siitä lähtien kun kihloihin menin.

Mutta tuosta sinkkuudesta sinällään: en ainakaan itse koe sitä millään lailla huonoksi asiaksi, jos joku ei ole vaikkapa muutamaan vuoteen kyennyt sitoutumaan. Parempi ettei ihka ensimmäisen miehen/naisen kanssa mene kuukauden jälkeen naimisiin, vai kuinka? Toisaalta, joillekin se sopii, joillekin taas ei...

von Riena

LOL, joku parisuhde.

En perusta enää moisesta, tarpeeksi nähnyt ja tullut petetyksi. Siperia karkaisee.

Fuckbuddyt on kivempia ;)

-Riena

Tepi

Samaa mieltä itsekin. Kun viimeksi itse olin ulkoruokinnassa, tai siis lapseni äiti pakkasi kamppeensa ja lähti paremmille jahtimaille...olin ihmeissäni uudesta sinkku-statuksestani. Tuoretoreilla ja lihatiskeillä notkuessa vastaan tuli hämmästyttävän erilaisia ihmisiä.

Jos käypäläisiä ja nimettömiä ei lasketa niin omana kriteerinäni oli yksinkertaisesti lapsellisuus...saatoin tuota vielä testatakin ns. legopalikka testillä. Eli tyrkylle lähtiessä levitin eteisen lattialle kasan isoja legoja. Takaisin tullessa, jos tsägä oli käynyt, seurasin misujen ilmeitä niiden nähdessä legot. Osa sai siinä kohtaan sätkyn ja muistikin kissansa kaipaavan jo iltapalaa  8).
http://ruoka.fi/blogit/paahtaja/

Älä koskaan leiki naisen sydämellä, koska hänellä on vain yksi sellainen. Leiki mieluummin hänen tisseillään, sillä niitä hänellä on kaksi.

Aji Inferno

Legotesti... erinomainen! :)  Vähän sama kuin kertoa että sohvalla on sähkökitara ja vahvari + parvekkeella chiliä... Molemmista saa tietynlaisen vähän lapsekkaan kummallisen vaikutelman, ja reaktio kertoo ihmisistä aika paljon.

CyberDog

Meniköhän nyt sulta toi legotestin tarkoitus ihan ohi...

von Riena

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - toukokuu 27, 2009, 23:54:01 ip
Legotesti... erinomainen! :)  Vähän sama kuin kertoa että sohvalla on sähkökitara ja vahvari + parvekkeella chiliä... Molemmista saa tietynlaisen vähän lapsekkaan kummallisen vaikutelman, ja reaktio kertoo ihmisistä aika paljon.

Kyllä ainakin meikän pokaukset on ihan kuumana meikän kitaroista, ja muista kamoista mitä alakerran studiolla on ;)

Heh, yks jatkoille tullut pimu joutui kerran ensiapuun maistettuaan bih jolokia-jauhetta. Omapa oli vikansa, astmaatikko kun oli. Ainakaan ei pimpistä tarvinnut allekirjoittaneen haaveilla :D

-Riena

Aji Inferno

toukokuu 28, 2009, 03:49:17 ap #12 Viimeisin muokkaus: toukokuu 28, 2009, 03:53:38 ap käyttäjältä Aji Inferno
Lainaus käyttäjältä: CyberDog - toukokuu 28, 2009, 00:31:57 ap
Meniköhän nyt sulta toi legotestin tarkoitus ihan ohi...

Erittäin todennäköisesti! :) Vaikka kitaristi olenkin, ja chilisti, ja mitä hyvänsä, en taatusti ajattele asioista ihan samalla tavoin kuin moni muu täällä. Lapsi meikäläisessä näkee legotestin omalla tavallaan ja pitää sitä helvetin hienona! ;)

CyberDog

Hehe. Voipi sen ymmärtää noinkin päin kyllä halutessaan  :P