tammikuu 10, 2025, 16:25:32 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

hirvee lorina...:(

Aloittaja gunslinger, kesäkuu 08, 2009, 16:06:42 ip

« edellinen - seuraava »

gunslinger

jebulis eli ostin aerofarmin peukusta   : http://www.viherpeukku.fi/catalog/product_info.php?products_id=822

ja tämä vaikuttaa muuten hyvältä masiinalta,mutta pitää aivan sairasta lorinaa onko vinkkejä millä sais ongelmaan ratkaisua?.

gunslinger

niin ja lisätään tähän nyt että kämpän seinät on muutenkin pahvia, ja naapurissa asuu joku sekopää saddam mikä riehuu tuolla muutenkin. ja mietin tässä että varmaan saa lisäpontta taas prkl.

Herpiili

Lainaus käyttäjältä: gunslinger - kesäkuu 08, 2009, 16:06:42 ip
jebulis eli ostin aerofarmin peukusta   : http://www.viherpeukku.fi/catalog/product_info.php?products_id=822

ja tämä vaikuttaa muuten hyvältä masiinalta,mutta pitää aivan sairasta lorinaa onko vinkkejä millä sais ongelmaan ratkaisua?.

Kyseisen värkin toimintaperiaatteen tuntien tuohon lorinaan/suhinaan ei ole käytännössä sen kummempaa ratkaisua kuin sulkea ko. värkki erilliseen huoneeseen/kaappiin. Ääntä voi vähentää myöskin laittamalla laitteiston ajastimen taakse, ei tuollainen järjestelmä ihan jatkuvaa vedenkiertoa/sumutusta taida tarvia.

Vähä-äänisempää järjestelmää harkitessa suosittelen ebbiä.

gunslinger

joo täytyy nyt puntaroida kuitenkin kyseisen vempaimen sadot on aika noh ;D henkeäsaalpaavat. mitenkä voi olla näin huono mäihä että on naapurilla siunattu tälläin?.

von Riena

Viet saddamin postilaatikkoon perunajauhekirjeen ja kilon raakaa sianlihaa, kyllä se sinne vaikenee :D

-Riena.

CyberDog

Täysin spontaani repeäminen

Herra 47

hankit ajastimen ja laitat 4-5 kertaa vuorokaudessa 15min päälle sillä tuo lorina loppuu (lähes kokonaan) ;)

ja toimii itselläni ainakin
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen

ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

snu

Olisin kuvitellut aerossa juurien kuivuvan aika pahasti kuudessa tunnissa. Ei tosin kokemusta.
Eksyminen on suotavaa.

Herra 47

ei ne kuivu... aikas kosteaa se ilma siellä aeron sisällä siltin :)

en olis uskonu itsekää ensin mutta ku fasse suositteli niin piti kokeilla ja koko tämä kausi ollu noin ajastettuna eika ole kuin muutama ihan pikkutaimi kuollu ja nekin oletettavasti muista syistä :)
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen

ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

gunslinger

jeeps laitan ton ajastimella nyt sitten pumppaamaan jahka sellasen saan hommattua,saddamille keksin jotain kivaa varmasti!. on se jännä juttu kun toi seurustelee suomalaisen muijan kanssa ja olen asunut samassa osotteessa jo 3v ja naisen olen nähnyt poistuvan tänä aikana 4 kertaa asunnosta(saddamin kanssa)....?. sitte se tosiaan riehuu tuolla ja pomppii&raivoo jumalauta täällä eläminen on ku olis lavatanssit orkestereineen 24/7 ja kukaan ei tuumaa mitään sen melusta...on tää slummeissa asuminen eri jännää puuhaa :-[

Paprikaana

heh, kyllä eläminen kerrostalossa on mukavaa :) omassa kämpässä on myös aika ajoin.. köhöm.. sanoisinko meluisaa.. naapurin akka riitelee miehensä tai poikakaverinsa kanssa ja tavarat lentää.. jumaliste että joskus tuntuu että koko talo tärisee. huh huh!
Il Mondo Cambia, Io No!

Noli Me Tangere

Lainaus käyttäjältä: Paprikaana - kesäkuu 10, 2009, 17:32:40 ip
heh, kyllä eläminen kerrostalossa on mukavaa :) omassa kämpässä on myös aika ajoin.. köhöm.. sanoisinko meluisaa.. naapurin akka riitelee miehensä tai poikakaverinsa kanssa ja tavarat lentää.. jumaliste että joskus tuntuu että koko talo tärisee. huh huh!

Ollaanko me siis naapureita?

No ei vaineskaan. Mutta jos joku meluaa kerrostalossa niin ei muuta kuin oikeasti valitusta tekemään kyseisestä kavereista.

snu

Mulla oli aikasemman kämpän yläkerrassa joku äijä, joka voi kiroilla koko päivän putkeen. Kun laitto radion kiinni ja oli hetken ihan hiljaa, niin yläkerrasta kuulu "vittu saatana perkele" jatkuvalla luupilla, tosin pari "huoraa" tuli sinne väliin silloin tällöin.
Eksyminen on suotavaa.

SahuriX

Lainaus käyttäjältä: gunslinger - kesäkuu 10, 2009, 10:50:55 ap
jeeps laitan ton ajastimella nyt sitten pumppaamaan jahka sellasen saan hommattua,saddamille keksin jotain kivaa varmasti!. on se jännä juttu kun toi seurustelee suomalaisen muijan kanssa ja olen asunut samassa osotteessa jo 3v ja naisen olen nähnyt poistuvan tänä aikana 4 kertaa asunnosta(saddamin kanssa)....?. sitte se tosiaan riehuu tuolla ja pomppii&raivoo jumalauta täällä eläminen on ku olis lavatanssit orkestereineen 24/7 ja kukaan ei tuumaa mitään sen melusta...on tää slummeissa asuminen eri jännää puuhaa :-[

Melkein voisin kuvitella sun asuvan kaarinassa haritungrillin
lähellä kerrostalossa....
roskaposti@turha.tilaus.fi    http://yksi.fi/juha/      NRO:590

gunslinger

ei sentään ihan espoon suvelassa/kirstinmäessä asustan :) kuka on kuullu tästä mäestä?. ;D ;D

tonttu

Aika erikoista muuten, että jengillä örmyää naapureina kaikki saddamista, denan kautta kiroilevaan hulluun, niin ongelmaksi muodostuu se hydron lorina! VIIMEINEN PISARA NYT RIITTI! :-P

Jep oon joskus kuullut kärsinmäestä, itte asustin Tuomarilassa siinä kupeessa parikolme vuotta. Taidat muuten olla ainoa asukas siellä, joka panostaa lailliseen kasvatustoimintaan :-)

gunslinger

Lainaus käyttäjältä: tonttu - kesäkuu 15, 2009, 14:54:28 ip
Aika erikoista muuten, että jengillä örmyää naapureina kaikki saddamista, denan kautta kiroilevaan hulluun, niin ongelmaksi muodostuu se hydron lorina! VIIMEINEN PISARA NYT RIITTI! :-P    ;D

Jep oon joskus kuullut kärsinmäestä, itte asustin Tuomarilassa siinä kupeessa parikolme vuotta. Taidat muuten olla ainoa asukas siellä, joka panostaa lailliseen kasvatustoimintaan :-)

joo domihan on tossa ihan vieressä suht rauhallinen mesta tais olla?. joo tosiaan täälä noita reggaetupakin kasvattelijoitya riittää, ja sen huomaa kotiratsioitten määrässä ;D nm:mullakin on jo käyty :D

tonttu

Lainaus käyttäjältä: gunslinger - kesäkuu 16, 2009, 10:57:21 ap
Lainaus käyttäjältä: tonttu - kesäkuu 15, 2009, 14:54:28 ip
Aika erikoista muuten, että jengillä örmyää naapureina kaikki saddamista, denan kautta kiroilevaan hulluun, niin ongelmaksi muodostuu se hydron lorina! VIIMEINEN PISARA NYT RIITTI! :-P    ;D

joo domihan on tossa ihan vieressä suht rauhallinen mesta tais olla?. joo tosiaan täälä noita reggaetupakin kasvattelijoitya riittää, ja sen huomaa kotiratsioitten määrässä ;D nm:mullakin on jo käyty :D

Kyllähän se Domi kuulemma kummasti rauhoittui, kun me muutimme pois sieltä :-P

gunslinger

;D homma toimii ;D

jaa siihen tulokseen nyt päädyin että pömpeli lähtee myyntiin ja metsästän jostain jonkun normi hydron tai ebbin :o

chiliarppa

En tarkkaan tiedä tuota lootaa mutta eikös se lorina johdu siitä että vesi pääsee tippumaan suoraan altaaseen?

Itse olen erilaisia laitoksia rakennellut ja putoavan veden äänen saa hiljaiseksi esim. laittamalla altaaseen kuplamuovin paloja tai melkein koko altaan kokoisen kuplispalan kellumaan. Voi laittaa myös legasoraa kellumaan, retkipatjan palasia,styroksia yms. noilla lorinat ovat yleensä loppuneet. Pingispallot vois toimii kans  ;D

En tiedä haettiinko nyt tätä mutta kuitenkin..