heinäkuu 07, 2024, 17:59:39 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Toinen siemenketjukirje

Aloittaja biblo, lokakuu 24, 2009, 23:20:56 ip

« edellinen - seuraava »

biblo

Saat ihan itse päättää miten kirjeen jatkat eteenpäin.
"Grow food, not lawns"

Linda

Lainaus käyttäjältä: Rusakko - helmikuu 11, 2010, 16:05:27 ip
joo eiköhän se hoidu, laitat sitten paketin mulle niin organisoin eteenpäin

mietin semmostakin et jos porukalle sopis ni tekissin excel listan ja sorttaisin sen kaupungin ja postinumeron mukaan niin vois ajatella et olis mahdollisuus että parin kilometrin sisällä asuvat olis peräkkäin listassa ja vois paketin seuraavalle jopa viedä, miltä kuulostaisi? toki järjestys menee sitten uusiks mut no...
myös vanha systeemi on ihan toimiva niin jatketaan sillä jos ei tuo mielytä kaikkia


Juu, kyllä toi mulle ainakin käy. Tosn itellä ei oo ajokorttia, mutta töihin mennessä ja miehen mukana tuo kulkee helposti :) Eli siis kyllä mulle käy tuo. Sit on tietenkin vaan se, että jos joku on josain vaiheessa vaikka ulkomailla niin meneekö se ensin sitten seuraavalle ja siitä sitten matkan jatkuessa tuolle väliin jääneelle? Mutta siis mun mulle on ihan sama ;D Haluuko ihmiset että mä vääntelen ja kääntelen vielä lisää :D
The fact that no one understands you
doesn't make you an artist...

Linda

Tsiisus mikä läjä siemeniä :o Mä käyn tän illan aikana läpi ja vien huomenna postiin :)
The fact that no one understands you
doesn't make you an artist...

TunturiTiger

Olihan siellä jyvä jos toinenkin. Melkein tuli vaikeus sen kanssa, että mitä niistä kehtaa ottaa, kun asetti määräks max kolme lajiketta. Noh.. neljäntenä otin kumminkin sen "Unknown annuumin", missä oli teksi "omalla vastuulla".  ;D

Linda

Ei se ollukaan niin paha urakka kun mitä mä luulin ;D Lisäsin Aji Cristalia ja Criolla Sellaa ja lisäks laitoin sinne tyhjiä minigrippejä jatkamaan matkaa :) Filagon laittamista villeistä otin yhen siemenen molemmista ja tuota jo aiemmin mainittua "Omalla vastuulla" -chiliä otin 2 siementä :) Ja huomenna tosiaan lähtee sitten jatkamaan matkaansa eteenpäin :)
The fact that no one understands you
doesn't make you an artist...

Linda

Meni aikataulu "vähän" uusiks, kun jouduin tekemään pitkän päivän eilen, enkä ehtiny postiin. Laitan kirjeen postiin heti maanantaiaamuna, :)
The fact that no one understands you
doesn't make you an artist...

Linda

Kirje lähti eilen seuraavalle :)
The fact that no one understands you
doesn't make you an artist...

tonttu

Mä oon sit lomalla 23.2-2.3, mut tokkopa tänne asti kerkiää ennen tuota maaliskuun alkua.

biblo

Lainaus käyttäjältä: Rusakko - helmikuu 11, 2010, 16:05:27 ip
joo eiköhän se hoidu, laitat sitten paketin mulle niin organisoin eteenpäin

mietin semmostakin et jos porukalle sopis ni tekissin excel listan ja sorttaisin sen kaupungin ja postinumeron mukaan niin vois ajatella et olis mahdollisuus että parin kilometrin sisällä asuvat olis peräkkäin listassa ja vois paketin seuraavalle jopa viedä, miltä kuulostaisi? toki järjestys menee sitten uusiks mut no...
myös vanha systeemi on ihan toimiva niin jatketaan sillä jos ei tuo mielytä kaikkia


Ottanet siis pestin vastaan?

Jos niin tiedetään sitten kenelle yhteydenottoja pistetään ja voin tuolta omasta yv-boksista jo nakata ilmoittautuneet sinulle.
"Grow food, not lawns"

Minbaari

Kirje kolahti tänään postiluukusta ja huomenna laitan menemään eteenpäin! Kivasti siellä oli kaikennäköisiä siemeniä. Tuli otettua kaikennäköisiä siemeniä sieltä ja myös laitoin saman verran kaikenlaisia...  ;)
#816

Erkka

Kirje lähti eilen seuraavalle, aikalailla on siemeniä kirjeessä. Vaihdoin näppärät postit-lapuista tehdyt pussit minigrip pusseihin, jotta säästyisi tilaa ja painoa. Saman tein A4: sta taitellulle nyytille.

"There was always a powerful comfort in knowing he was out there somewhere in the night, roaring drunk, guzzling high-octane whiskey and railing against a world amok with complacency and hypocrisy."

tonttu

Jeps, oli tänään tullut kotia kirje. Lounastauolla kattelin läpi ja 4 mielenkiintoista uutuutta laitoin syrjään. Illalla sit täytetään uutta sisältöä ja huomenna lähtee jatkamaan matkaa Uudenkaupungin suuntaan. Todella hienosti jäsennetty kirje. Ensi kertaa ajatellen, erityisesti pääjaotus, annuun/baccatum jne, olisi erittäin kätevä. Chilivaarin paperipussit on vaatinut tosissaan efforttia, rispectit siitä, tosin pari pussia vuotaa, joten minigrippi paperipussin sisällä ehkäisisi tehokkaasti linnunsiemeniä. Positiivinen elämys jälleen :-)

biblo

Chilivaarin siidut oli mielestäni vielä minigripeissä kun täältä lähtivät ???
"Grow food, not lawns"

Linda

Jep, samma här :) Oli vielä erillinen isompi minigrip -pussi, jossa oli sitten nuo pienemmät, ellen nyt ihan väärin muista. :)
The fact that no one understands you
doesn't make you an artist...

bluesman

No ne on tietysti ne meikäläisen pussit kun en tullut ajatelleks että monta avaajaa ja sulkijaa ja postin runttaukset päälle. Sorry,ens kerralla mingrippeihin.

biblo

No,selvishän sekin.Ihmettelin vaan että oliko joku pihistänyt hienosti informoidut minigripit omaan käyttöön.
"Grow food, not lawns"

tonttu

Joo, sori mulla meni määnit ja vaarit sekaisin, siis Bluesmanin pusseista kyse. Ne oli kyllä tosi hienoja :-)

Mulla meni palavereissa tähän asti, joten saan siis huomisen posteihin tuon bägin lähtemään. Siellä oli tyhjiä minigrippejäkin viel messissä.

biblo

Lainaus käyttäjältä: tonttu - maaliskuu 10, 2010, 22:15:03 ip
Joo, sori mulla meni määnit ja vaarit sekaisin, siis Bluesmanin pusseista kyse. Ne oli kyllä tosi hienoja :-)

Mulla meni palavereissa tähän asti, joten saan siis huomisen posteihin tuon bägin lähtemään. Siellä oli tyhjiä minigrippejäkin viel messissä.



Älä kerro enempää,alaikäisiäkin täällä pyörii.... ;D

(huono,myönnän)
"Grow food, not lawns"

tonttu

Niinpä niin, pusseja siemeniä täynnä. Ja niitä vielä ketjussa pannaan jäsenten kesken.... Mahdollisuuksia olisi kyllä monia.

Noh kuitenkin Bluesmanin pussitkin lähti nyt liikkeelle eteenpäin.
Siellä on lisäyksenä mm. Tepiniä sain tuossa marraskuussa korjattua ihan hyvän sadon marjoja. Ne on tosi hartaasti kypsennettyjä, kun tuon Tepinin ruokakäyttö on vähän niin ja näin. Polte lähinnä rankka rankaisu ilman makua. Ja lihan määrä lähes olematon.

Alkaakin olla sitten tämä kirje vetänyt ringin ympäri. Laadultaan oli muuten ensimmäistä kirjettä parempi, vaikkakin siinä toisessa on enemmän kamaa.

chili_maestro

Ympyrä on sulkeutunut, eli kierros tehty kirjeen osalta. Perjantai iltapäivällä tuli ja huomenna aamulla kirje jatkaa matkaansa ainakin Lemon Dropeja täydempänä.
luulin erehtyneeni, mutta olinkin väärässä.