heinäkuu 07, 2024, 18:00:38 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Toinen siemenketjukirje

Aloittaja biblo, lokakuu 24, 2009, 23:20:56 ip

« edellinen - seuraava »

Erkka

Lähteekös kirje nyt toiselle kierrokselle?
"There was always a powerful comfort in knowing he was out there somewhere in the night, roaring drunk, guzzling high-octane whiskey and railing against a world amok with complacency and hypocrisy."

biblo

Aikanaan varmasti.Menee viikko-pari ainenkin tässä ennenkuin saan liikkeelle.

Tosiaan Rusakko hoitaa sitten uutta kirjettä.
"Grow food, not lawns"

Rusakko

Nyt kun on siis aikaa ennen kuin kirje tänne tulee niin kysynpä parit jutut mukana olijoilta
1. laitetaanko samassa järjestyksessä kuin ensimmäisellä kierroksella vai sorttaanko listan osoitteiden mukaan jolloin voisi käydä ainakin isoimmissa kaupungeissa niin että kirjeen voisi pudottaa postiluukkuun ja säästyisi postimaksuilta. saattaisi jopa nopeuttaa kirjeen liikkeitä.
2. listataanko kirjeen sisältö niin että sitä voisi jokainen täydentää ja että suuresta osasta lajikkeita olisi jonkinlainen seloste.
3. jokainen ensimmäisellä kierroksella mukana ollut on varmaan automaattisesti mukana, eikö vain. jos haluaa pois niin ilmoittaa asiasta. samoin uudet mukaan haluajat varmaan laittavat viestiä.

onko muita "parannusehdotuksia"?

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Rusakko - maaliskuu 22, 2010, 15:01:56 ip
Nyt kun on siis aikaa ennen kuin kirje tänne tulee niin kysynpä parit jutut mukana olijoilta
1. laitetaanko samassa järjestyksessä kuin ensimmäisellä kierroksella vai sorttaanko listan osoitteiden mukaan jolloin voisi käydä ainakin isoimmissa kaupungeissa niin että kirjeen voisi pudottaa postiluukkuun ja säästyisi postimaksuilta. saattaisi jopa nopeuttaa kirjeen liikkeitä.
2. listataanko kirjeen sisältö niin että sitä voisi jokainen täydentää ja että suuresta osasta lajikkeita olisi jonkinlainen seloste.
3. jokainen ensimmäisellä kierroksella mukana ollut on varmaan automaattisesti mukana, eikö vain. jos haluaa pois niin ilmoittaa asiasta. samoin uudet mukaan haluajat varmaan laittavat viestiä.

onko muita "parannusehdotuksia"?


1.Ihan miten vaan..
2.Vain niistä lajikkeista, mistä ei löydy tietoa googlettamallakaan.
3.No mää ny ainaki!

Kaltsu

Lainaus käyttäjältä: Rusakko - maaliskuu 22, 2010, 15:01:56 ip
Nyt kun on siis aikaa ennen kuin kirje tänne tulee niin kysynpä parit jutut mukana olijoilta
1. laitetaanko samassa järjestyksessä kuin ensimmäisellä kierroksella vai sorttaanko listan osoitteiden mukaan jolloin voisi käydä ainakin isoimmissa kaupungeissa niin että kirjeen voisi pudottaa postiluukkuun ja säästyisi postimaksuilta. saattaisi jopa nopeuttaa kirjeen liikkeitä.
2. listataanko kirjeen sisältö niin että sitä voisi jokainen täydentää ja että suuresta osasta lajikkeita olisi jonkinlainen seloste.
3. jokainen ensimmäisellä kierroksella mukana ollut on varmaan automaattisesti mukana, eikö vain. jos haluaa pois niin ilmoittaa asiasta. samoin uudet mukaan haluajat varmaan laittavat viestiä.

onko muita "parannusehdotuksia"?


1. Miten haluat.
2. Kuulostaa hyvältä.
3. Biblolle yhteystietoni olen lähettänyt. Sieltä varmaankin tiedot siirtyy sinulle?
http://chilicapsicum.blogspot.com/

So many peppers, so little time!

biblo

Lainaus käyttäjältä: Kaltsu - maaliskuu 22, 2010, 16:48:05 ip
Lainaus käyttäjältä: Rusakko - maaliskuu 22, 2010, 15:01:56 ip
Nyt kun on siis aikaa ennen kuin kirje tänne tulee niin kysynpä parit jutut mukana olijoilta
1. laitetaanko samassa järjestyksessä kuin ensimmäisellä kierroksella vai sorttaanko listan osoitteiden mukaan jolloin voisi käydä ainakin isoimmissa kaupungeissa niin että kirjeen voisi pudottaa postiluukkuun ja säästyisi postimaksuilta. saattaisi jopa nopeuttaa kirjeen liikkeitä.
2. listataanko kirjeen sisältö niin että sitä voisi jokainen täydentää ja että suuresta osasta lajikkeita olisi jonkinlainen seloste.
3. jokainen ensimmäisellä kierroksella mukana ollut on varmaan automaattisesti mukana, eikö vain. jos haluaa pois niin ilmoittaa asiasta. samoin uudet mukaan haluajat varmaan laittavat viestiä.

onko muita "parannusehdotuksia"?


1. Miten haluat.
2. Kuulostaa hyvältä.
3. Biblolle yhteystietoni olen lähettänyt. Sieltä varmaankin tiedot siirtyy sinulle?


Laita mieluummin vaan tuonne Rusakolle tiedot niin ei tarvitse minun alkaa miettimään kenen kaikkien tiedot pitäisi mennä tuonne.
"Grow food, not lawns"

Kaltsu

Lainaus käyttäjältä: biblo - maaliskuu 22, 2010, 16:52:09 ip
Lainaus käyttäjältä: Kaltsu - maaliskuu 22, 2010, 16:48:05 ip
Lainaus käyttäjältä: Rusakko - maaliskuu 22, 2010, 15:01:56 ip
Nyt kun on siis aikaa ennen kuin kirje tänne tulee niin kysynpä parit jutut mukana olijoilta
1. laitetaanko samassa järjestyksessä kuin ensimmäisellä kierroksella vai sorttaanko listan osoitteiden mukaan jolloin voisi käydä ainakin isoimmissa kaupungeissa niin että kirjeen voisi pudottaa postiluukkuun ja säästyisi postimaksuilta. saattaisi jopa nopeuttaa kirjeen liikkeitä.
2. listataanko kirjeen sisältö niin että sitä voisi jokainen täydentää ja että suuresta osasta lajikkeita olisi jonkinlainen seloste.
3. jokainen ensimmäisellä kierroksella mukana ollut on varmaan automaattisesti mukana, eikö vain. jos haluaa pois niin ilmoittaa asiasta. samoin uudet mukaan haluajat varmaan laittavat viestiä.

onko muita "parannusehdotuksia"?


1. Miten haluat.
2. Kuulostaa hyvältä.
3. Biblolle yhteystietoni olen lähettänyt. Sieltä varmaankin tiedot siirtyy sinulle?


Laita mieluummin vaan tuonne Rusakolle tiedot niin ei tarvitse minun alkaa miettimään kenen kaikkien tiedot pitäisi mennä tuonne.


Ok, näin teen.
http://chilicapsicum.blogspot.com/

So many peppers, so little time!

biblo

Tänään kävin sitten puketin läpi ja lajikkeita tosiaan oli melkoisesti.

Osaan paperipusseihin jotka tiputtelivat siemeniä laitoin sisälle vielä erikseen omistani minigripit ja jätin ne pikkupussit jotka mukana vielä sinne mukaan toki.


Koitan tässä kuluvan viikon aikana hieman siistiä pakettia ja laittaa sen Rusakolle.


Itse en lähde mukaan tuohon kirjeeseen sitten lainkaan,ihan Rusakolle tiedoksi.

Jos kaikki muut jotka olivat mukana haluavat lähteä niin voin suoraan mailata osallistujalistan Rusakolle.
"Grow food, not lawns"

Kimppu

http://tulipaprika.blogspot.com

Lainaus käyttäjältä: KadotusMutta joo, kohta tulee Aji Inferno ja rankaisee poistamalla koko topicin, koska eihän tämä ole mahdollista.

Lainaus käyttäjältä: nicklas
kuinka voin kiertää tonne piratebayhin kun elisa on sen kerran plokannut....

Marcelo


TunturiTiger


Filago

Toki mukana, mutta eiks se ois helpompi niin, että oletetaan mukaan ne kaikki, jotka ei ryntää sanoon, että eivät ole enää?

Filago
#163

Rusakko

Lainaus käyttäjältä: Filago - maaliskuu 29, 2010, 23:06:54 ip
Toki mukana, mutta eiks se ois helpompi niin, että oletetaan mukaan ne kaikki, jotka ei ryntää sanoon, että eivät ole enää?

Filago

Tämä oli mullakin ajatuksena
Eli uudet laitakaa mulle yksityis viesti jos haluaa mukaan
vanhat mukana automaattisesti ellei ilmoita ettei halua mukaan

kun saan listan vanhoista, niin päivitän siihen uudet ja julkaisen uuden nimilistan ja järjestyksen niin voitte sitten ilmoitella osoitteita edellänne olevalle.
oliko nyt jolla kulla jotain sitä vastaan että järjestän listan paikkakuntien mukaan, jos vaikka kävisi niin että säästyisi aikaa ja postimaksuja jos haluaa kirjeen seuraavalle tiputtaa?
Entä oliko jolla kulla jotain kirjeen sisällön julkaisemista vastaan listalla mukana olijoille?

VuRkka

Tuonoin, mikä tässä ketjukirjeessä on ideana?
#1206

jeQQ

Lainaus käyttäjältä: VuRkka - maaliskuu 29, 2010, 23:54:48 ip
Tuonoin, mikä tässä ketjukirjeessä on ideana?


Pussi täynnä eri lajikkeiden siemeniä kiertää harrastajalta toiselle. Sieltä otetaan pari, mitkä ovat kivoja ja isketään paria lisää tai pari uutta. Jos ei ole siemeniä, niin sitten vaan otetaan ja laitetaan vaikka postimerkkejä hyvitykseksi. :)

tonttu

Sinänsä ois jees, jos kaikki laittais tähän aina lisäyksensä ja poistonsa, jolloin tuon paketin sisältöä pystyisi seuraamaan ja toisaalta ottaja saisi muilta harrastajilta infoa ottamistaan.
Lähinnä haen tällä sitä, kun itse olin toiseksi viimeisenä tuossa kirjeessä. Nyt paketti kiertää samat ukot läpi, niin en oikein usko, että sisältö radikaalisti muuttuisi näin ennen kasvukautta.

Mutta olisin kyllä valmis muuttamaan mieleni, jos siihen tulee aihetta. Näillä näkymin en osallistu toiselle kierrokselle.

Toni.A

Olisko tuohon kirjerinkiin vielä mahdollisuutta päästä mukaan ja mitä lajikkeita on tällähetkellä sisältönä?

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=7287.0
   http://sushrajalla.blogspot.com/             
         Chiliyhdistyksen jäsen no.1030

Rusakko

Lainaus käyttäjältä: tonttu - maaliskuu 30, 2010, 10:37:27 ap
Sinänsä ois jees, jos kaikki laittais tähän aina lisäyksensä ja poistonsa, jolloin tuon paketin sisältöä pystyisi seuraamaan ja toisaalta ottaja saisi muilta harrastajilta infoa ottamistaan.
Lähinnä haen tällä sitä, kun itse olin toiseksi viimeisenä tuossa kirjeessä. Nyt paketti kiertää samat ukot läpi, niin en oikein usko, että sisältö radikaalisti muuttuisi näin ennen kasvukautta.

Mutta olisin kyllä valmis muuttamaan mieleni, jos siihen tulee aihetta. Näillä näkymin en osallistu toiselle kierrokselle.

Poistanko nimen listasta?

Lainaus käyttäjältä: ToniPetter - maaliskuu 30, 2010, 10:50:25 ap
Olisko tuohon kirjerinkiin vielä mahdollisuutta päästä mukaan ja mitä lajikkeita on tällähetkellä sisältönä?

Pääsee mukaan, laita nimi, maili ja osoite tiedot mulle yksityisviestinä
sisällöstä koitan tehdä listan kunhan kirje mulle tulee

tonttu


Filago

Lainaus käyttäjältä: Rusakko - maaliskuu 30, 2010, 12:07:56 ip

sisällöstä koitan tehdä listan kunhan kirje mulle tulee


Missäs tämä, joko on saapunut lähtöruutuun asti?

Filago
#163