heinäkuu 05, 2024, 00:04:28 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Toinen siemenketjukirje

Aloittaja biblo, lokakuu 24, 2009, 23:20:56 ip

« edellinen - seuraava »

Filago

helmikuu 07, 2010, 20:31:51 ip #160 Viimeisin muokkaus: helmikuu 08, 2010, 10:23:07 ap käyttäjältä Filago
Lainaus käyttäjältä: Starwhite - helmikuu 07, 2010, 19:02:51 ip
Voihan se tietysti olla huumemafian innokkaalle kannattajalle kova paikka tavata haittojen minimointia kannattavia, vähän kuin eri urheilujoukkueen fani olisi. :D


Mä en ole ottanut kantaa teidän ituhippeily sun muihin keskusteluihin lähinnä siksi, että olen liian vanha uskomaan helppoihin ratkaisuihin.

Edit. siirsin omat pidemmät värssyt ja jorinat ituhippeilyketjuun

Filago
#163

jeQQ

Noni leikatkaa paska pois tästä aiheesta.

Koskas se lähtee mulle se kirje, seuraava kun olen!? :)

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: jeQQ - helmikuu 08, 2010, 00:32:23 ap
Noni leikatkaa paska pois tästä aiheesta.


Joo ei kuulu tähän ketjuun noi jutut.

Lainaus käyttäjältä: jeQQ - helmikuu 08, 2010, 00:32:23 ap
Koskas se lähtee mulle se kirje, seuraava kun olen!? :)

käsittääkseni sen piti olla sulla tänään  tai huomenna. Muistan sen kun laskeskelin sen olevan mulla vielä tällä viikolla. Niin enhän mä mitenkään kärsimätön ole....  ::)

tomduud

Lainaus käyttäjältä: jeQQ - helmikuu 08, 2010, 00:32:23 ap
Noni leikatkaa paska pois tästä aiheesta.

Koskas se lähtee mulle se kirje, seuraava kun olen!? :)


Jos tarkoitat että milloinka kirje lähtee täältä suunnalta, niin tänään päivällä oli mennyt postiin asti kun ei ollut perjantain posteissa ehtinyt. Eli huomenna on sulla lootassa kirje jos ei itella jotain sössi välissä. :)

jeQQ


jeQQ

Jeij, pussi saapui. Nappasin tuolta hieman Joe's Longia, orange habaa ja yhtä microcarpum baccaa. Saija nappasi itsellensä pari lajiketta heti kylvöön.

Lisäsin:

-Stripe(C. Baccatum)
-Ulupica, Large(mikäs pendulum var jotain tää nyt olikaan)
-Cap 220(C. Baccatum)
-Cap 1478(C. Praetermissum)
-Dutch-Habanero F3(Fassen annuum x chinense, emäkasvilla keltaiset podit)
-Turbo Pube, Red(c. pubescens)

Kohta lähtee postiin kirje.

TunturiTiger

<--- Keittää kahvia termariin ja menee ulos postilaatikon viereen odotteleen. Onneks on mobiilinetti, ettei tartte foorumia jättää.  :P

Linda

Oijoi, sehän on kohta täällä! ;D
The fact that no one understands you
doesn't make you an artist...

biblo

Onko uusia organisaattorihalukkaita?

Ajattelin jos joku muu haluaa hoitaa tuon niin voisin sen jälkeen kun kirje on minulla käynyt niin jatkaa uudelle hefelle tuon.
"Grow food, not lawns"

Rusakko

onko ollut paljon hommaa, mitä kaikkea pitäis tehdä. lista nimista ja osoitteista?

biblo

Listan tein kirjeen mukaan ja vastaanotin osallistumisviestejä mailiin ja yksärillä.

Ei siinä iso homma ole mutta ajattelin jos joku muu vuorollaan haluaisi.Voin myös minäkin jatkaa jollei halukkaita ole.


Tämä kirje kiertää minun kautta ja otan sieltä jotain itselleni ja toivon mukaan saan lisättyäkin.Sen jälkeen loput jäävät pesämunaksi uuteen kirjeeseen tietysti.
"Grow food, not lawns"

Rusakko

melkeen voisin ilmoittautua vapaaehtoiseksi :)

TunturiTiger

Kirje tuli. Multa jäi lihapullien tekokin kesken, kun piti kahlata se läpi.  :P

Kuinkas kiire Lindalla on saada toi kirje? Kattoin vaan tota osotetta, ettei se oo ku ~30km päässä. Jos päräyttäisin autolla sinne, niin ei tarttis odotella ens viikolle.

Linda

No tietenkin mitä nopeemmin sen parempi ;D Tänään oon kotona ja huomenna meen 6-14 Tampereelle töihin. Eli ihan miten sulle vaan sopii, miten on lyhyempi matka? :)
The fact that no one understands you
doesn't make you an artist...

biblo

"Grow food, not lawns"

Linda

Kyllä mäkin voisin hoitaa tuon jos ei rusakolle käy :)
The fact that no one understands you
doesn't make you an artist...

biblo

Oukei,katsotaan sitten kun kirjeen tänne saan että mihin päin se lähtee.

Eikö?
"Grow food, not lawns"

Linda

Sopii mulle ihan vallan mainiosti. Ja kun rusakko ensin ilmottautui niin lähetään siitä, että hän on se ensimmäinen vaihtoehto. Mutta jos ei hälle sovi, niin kyllä mä voin hoitaa :) Mutta odotetaan nyt ensin sitä, että kirje tulee sulle :)
The fact that no one understands you
doesn't make you an artist...

biblo

"Grow food, not lawns"

Rusakko

joo eiköhän se hoidu, laitat sitten paketin mulle niin organisoin eteenpäin

mietin semmostakin et jos porukalle sopis ni tekissin excel listan ja sorttaisin sen kaupungin ja postinumeron mukaan niin vois ajatella et olis mahdollisuus että parin kilometrin sisällä asuvat olis peräkkäin listassa ja vois paketin seuraavalle jopa viedä, miltä kuulostaisi? toki järjestys menee sitten uusiks mut no...
myös vanha systeemi on ihan toimiva niin jatketaan sillä jos ei tuo mielytä kaikkia