tammikuu 11, 2025, 06:01:45 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Mikä tänään naurattaa.

Aloittaja Ryhis, huhtikuu 05, 2010, 10:37:51 ap

« edellinen - seuraava »

masaiman

Hienoista hilpeyttä kauppareissulla aiheutti Hesburgerissa viereisessä pöydässä istunut perhe, isä, äiti ja kaksi lasta, noin kolme ja neljävuotiaat.

Isä puhui lapsille englantia, äiti suomea, vanhemmat keskenään ruotsia. Lapset puhuivat vanhemmilleen suomea, mutta vahvasti ruåtsalaisittain. Kunnon kielikylpy tuli yhden hamppariaterian aikana  ;D

Whili

Supersankareilla superkivaa   ..tirsk !!

Huru-ukko

Sori osaamattomuuteni....

Jospa joku korjaisi tuon, koska en taida pystyä siihen itse...

Dethlock

Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - heinäkuu 23, 2013, 19:36:02 ip
Sori osaamattomuuteni....

Jospa joku korjaisi tuon, koska en taida pystyä siihen itse...

Nyt meni vähän ohi... mitä tuolla pitäisi korjata?
I'm newbie and I know it  -  2013  -  Chilisti #2374
Kasvatuspäikkäkirja
Hydrohärpäke DethTable

Youtube kanava

Huru-ukko

Oli ehkä sitten korjattu kun huomasit.
Olin pannut vahingossa tulokseksi pituusmitan sekä ympärysmitan. Eli kilpailutulos oli 76,6 27,9 mm  ;D.

Bruce Willis

asioidessani tänää eräässä marketissa, jossa on siis 6 kassalinjastoa..

Olin pitkän jonon päässä kun paikalle tuli nuoreko hajoittelijatyttö tomerana työhön ja sanoi minulle sekä parille edessäni olleelle miesasiakkaalle että
"mä otan teidät tohon kakkoseen niin saadaan jonoa pienemmäksi"

Vittu kun olin ollut koko päivän jo levottomalla tuulella niin en voinut naurukohtaukselleni mitään, mutta neiti tosin hymyili itsekkin siihen malliin että tajusi miten oli asian ilmaissut..  ;D

masaiman

Freudilaisia lipsahduksia sarjassamme " nostatko trukilla kyljestä sisään vai pannaanko perälaudalla?"  :o ::) ;D

Jame

Lainaus käyttäjältä: Mattson - heinäkuu 24, 2013, 17:36:40 ip
Freudilaisia lipsahduksia sarjassamme " nostatko trukilla kyljestä sisään vai pannaanko perälaudalla?"  :o ::) ;D

Eräs perinteinen versio on taitaa olla myös "Saanko luvan, vai tanssitaanko ensin?"
Failure is simply the opportunity to begin again - this time more intelligently.

masaiman

On joo, tuo vaan oli pikku sammakko mikä loikkasi omasta suusta ja itekkin tajusin vasta heti perään mitä just sanoin  ;D

Caide

Entinen työkaveri tai kaksi, ovat pariskunta, tekivät jotain sähköhommia kotona ja tämä mies huusi sitten ikkunasta lujalla äänellä vaimolleen, joka oli ulkona: "onko meillä niitä parikymppisiä persreikiä?". Tajusi sitten, kun oli huutanut, että aitaa leikannut naapurin mies ei varmaan tajunnut, että tarkoitti 20mm muovitulppaa, mikä tulee sahatun alumiiniputken päähän...

Whili

Vanhoja muistelin ja lueskelin, heh, ja vastaan sattui tämä mainos ajalta kun bensan hintaa korotettiin roimasti  ;D

Lainaus käyttäjältä: Hapa_Nero - toukokuu 07, 2010, 20:42:59 ip

Kyllä ennen oli kaikki paremmin http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=7303.msg96020#msg96020

Miquel

Sain tuossa hiukan vihaisen oloisen sähköpostin:

"No mitä helvettiä kun äijästä ei kuulu mitään? Ei tässä huvikseen nokkakärryjä ja peräkärryä tälle viikonlopulle haettu! Pidä vittu tunkkis spede!"

;D  ;D

Herrahan siis kuvitteli että kun oltiin sovittu että hän saapuu perjantaina, niin hän voi sitten vielä perjantaina iltapäivästä sähköpostilla menestyksekkäästi tiedustella että sopiiko tulla, vaikka kaikki yleisimmät yhteystietoni, kuten puhelinnumeroni, olivat käytettävissä. Fail.

Tuntuu että toisilla tuo typeryys menee jotenkin vähän jo hilpeyden puolelle. Spede.  ::)
Koska kukat ovat mitättömän pienet ja marjat syömäkelvottomia, käyttöarvo perustuu lehdistöön.

Kausi -13: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12313.0
Kausi -14: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=14231.0
Kausi -15: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=15663.0

akselsson1

Hetken ajattelin että nuo on oikeita, kunnes huomasin mikä ketju, ja aloin lausumaan noita puoliääneen  ;D
aika hyvä kieltämättä
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

Ryhis

Avautuminen rumpalien FB-ryhmässä: "Mä oon semmoisessa suljetussa ryhmässä täälä facebookissa ku Rumpalit. Siihen ryhmään kuuluu ihan asiallistakin porukkaa ja nimimiehiäkin, mutta sitte siihen kuuluu muutama semmoinen hahmo että päivää. Juki, Stide, Esko, Jumpy ja Nerone! Haluatteko te oikeasti että haen isäni perintö-Partnerin ja tulen pilkkomaan teidät noin kilon paloihin, pakastamaan teidät ja syöttämään sitten talven mittaan perintötilan kissoille Reinolle ja Ossille?! ÄLKÄÄ JEESUS KRISTUS LAITTAKO KUVIA JOKAISESTA KALVON KIRISTYKSESTÄ TAI PENKIN SÄÄTÄMISESTÄ! ÄLKÄÄ MYÖSKÄÄN LINKITTÄKÖ VIDEOITA PASKOJEN BÄNDIENNE PASKOILTA KEIKOILTA, ÄLKÄÄKÄ VARSINKAAN KUVATKO VIDEOKAMEROILLANNE OMAA OIKEAA JALKAANNE JOKA POLKEE BASSORUMPUA PÄIN VITTUA!!! EI NE KIINNOSTA KETÄÄN! EI KETÄÄN!!! EIVÄTKÄ NE VALOKUVAT NIISTÄ 100 EURON RUMPUSETEISTÄNNE JOTKA NÄYTTÄÄ KASANNEEN JOKU 12-VUOTIAS KUUMEHOUREINEN KEHITYSVAMMAINEN!!! VITTU ANTAKAA OLLA!!! Hyvää kesänjatkoa! "
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Whili

Toby

^ Huvittavaa miten täällä vanhainkodeissa sakki suunnilleen makaa sängyssä yöt päivät kun ei riitä varoja virikkeisiin sun muuhun tekemiseen. Hollannisssa maajussi pykäs sioille liukumäen etteivät pikkupossut tylsistyis. :D
Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.

Whili

Lainaus käyttäjältä: Toby - elokuu 08, 2013, 09:14:09 ap
^ Huvittavaa miten täällä vanhainkodeissa sakki suunnilleen makaa sängyssä yöt päivät kun ei riitä varoja virikkeisiin sun muuhun tekemiseen. Hollannisssa maajussi pykäs sioille liukumäen etteivät pikkupossut tylsistyis. :D

Vielä huvittavampaa kuvitella vanhukset possujen sekaan mutaliukumäkeen muistelemaan Woodstockia  ;)

Toby

elokuu 08, 2013, 09:29:34 ap #3878 Viimeisin muokkaus: elokuu 08, 2013, 09:31:12 ap käyttäjältä Toby
Lainaus käyttäjältä: Whili - elokuu 08, 2013, 09:21:47 ap
Lainaus käyttäjältä: Toby - elokuu 08, 2013, 09:14:09 ap

Vielä huvittavampaa kuvitella vanhukset possujen sekaan mutaliukumäkeen muistelemaan Woodstockia  ;)

Totta. Mutta possut tuskin pysyisivät keskustelussa mukana ::)
Ovat niin nuoria vielä etteivät ole Woodstockia kokeneet.

E: Ai niin. Nyt en saa mielestäni pois kuvaa ryppyisistä, alastomista vanhuksista laskemassa mäkeä karvainen sika sylissä. Kiitos tästä Whili...
Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.

Whili

Lainaus käyttäjältä: Toby - elokuu 08, 2013, 09:29:34 ap
E: Ai niin. Nyt en saa mielestäni pois kuvaa ryppyisistä, alastomista vanhuksista laskemassa mäkeä karvainen sika sylissä. Kiitos tästä Whili...

Ole hyvä vaan  ;D   
Nyt vaan innolla odottelemaan riemukkaita vanhainkotihetkiä  ;)