tammikuu 09, 2025, 23:13:49 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Normaalia vitutusta ilmassa..

Aloittaja Caderusso, heinäkuu 18, 2010, 11:33:18 ap

« edellinen - seuraava »

Bruce Willis

Kävin tänään k-kaupassa ja huomasin että vanhimmat maissilastut olivat menneet vanhaksi 14.11.2011   kauppiasta ei tuntunut kiinnostavan hevon helvettiä että tuollaista paskaa oli myynnnissä...

Nosiseptori

Lainaus käyttäjältä: El Borracho - huhtikuu 11, 2012, 19:17:04 ip
^No voi perkele. Olen ollut joulusta juomatta, meinasin sinnitellä kesäkuun alkuun ja sitten varovaisesti aloitella juuri hardcorella. -Eihän se lopullisesti ole kadonnut, eihän?

"Ehkä sitten joskus, mutta ei näillä näkymin" kuului vastaus saatavuudesta. Eli ei ainakaan ihan lähiaikoina - tuskin kesäksikään. Voisi kyllä pommittaa asiakaspalautetta netin kautta tai jotain...

InkRose

Saahan sitä varmasti erikoistilauksena sitten, jos haluaa vähintään korillisen kerralla. Tai mikä lieneekään tuon tuotteen tukkupakkauksen koko. Jonkun nelisenkymppiä siitä ainakin ennen ottivat vaivanpalkkaa eli ihan yhden asian takia ei välttämättä kannata, mutta pari kaveria mukaan ja kimppatilausta vetämään vaikka?

Nosiseptori

Tiedätkö saako yhteen Alkon erikoistilaukseen sisällyttää useita eri tuotteita eri tavarantoimittajilta? Esim. oluita ja viskejä niin, että vaivanpalkka pysyy 40 eurossa, eikä esim. nelinkertaistu matkanvarrella. :D

Tällaisissa tilanteissa kyllä taas toivoo, että alkoholin myynti ei olisi monopolisoitua... Eniten monopolista kärsivät ne, jotka haluavat ostaa tuotteita maun takia. Kännäämiseen kelpaa kyllä kapeampikin valikoima.

masaiman

Hardcore IPA saatavuus tänä aamuna:

Espoo Espoonlahti Lippulaiva (12.4.)   1 
Forssa Prismakeskus (12.4.)   10 
Hollola Salpakangas (12.4.)   13 
Kangasala keskusta (12.4.)   5 
Kemiönsaari Dragsfjärd Taalintehdas (12.4.)   5 
Kotka Sutela Prisma (12.4.)   2 
Lahti Karisma (12.4.)   5 
Lahti Laune (12.4.)   10 
Lahti Sokos (12.4.)   3 
Lapua (12.4.)   4 
Pietarsaari (12.4.)   17 
Rovaniemi keskusta (12.4.)   7 
Sotkamo (12.4.)   3 
Valkeakoski (12.4.)   3 
Ylöjärvi (12.4.)

-1 Karismalle  ;)

masaiman

Näyttäis maistuvan duunissa muillekin... No, luvan kanssa ovat ottaneet, onneks kotona on vielä reilusti...

kieblack

huhtikuu 14, 2012, 00:50:15 ap #1706 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 14, 2012, 11:45:17 ap käyttäjältä kieblack
Lainaus käyttäjältä: InkRose - huhtikuu 13, 2012, 08:02:02 ap
Saahan sitä varmasti erikoistilauksena sitten, jos haluaa vähintään korillisen kerralla. Tai mikä lieneekään tuon tuotteen tukkupakkauksen koko. Jonkun nelisenkymppiä siitä ainakin ennen ottivat vaivanpalkkaa eli ihan yhden asian takia ei välttämättä kannata, mutta pari kaveria mukaan ja kimppatilausta vetämään vaikka?

Mä olen tilannut Alkosta erikseen eikä ole maksanut mitään. Viinit pitää ostaa laatikkona, eli n. 6 pullon köntsänä. Oluista en tiedä.

Heku (alla): Mä olen tilannut ihan Alkon tuotevalikoimasta, en siis mistään lähialkon valikoimasta. Ja aina on ollut maksutonta palvelua :)

Heku

Lähialkoista löytyviä tuotteita on ainakin saanut tilattua ihan kappaleittain ilman lisämaksua.

Perjantai 13. sitten menikin maineensa mukaisesti, pikkurilli joutui puristuksiin ja nyt ensimmäinen nivel tahtoo välillä jäädä lukkoon sormea koukistettaessa. Vaikka sattuisi taittumaankin niin naksahtaa kyllä joka ainoa kerta, vähän kipeäkin on.  :(

masaiman

Voi vituraatio! Just tajusin et paskat mä mitään kuormuria pääse huomenna laittaan kun korjaamo, josta mun piti hakea tänään porausjigit uusille sarananrei´ille on huomenna kiinni! Joutunen siis ajelemaan mopolla ympäriinsä kun eukko nukkuu yövuoroon... Selkää vaan särkee niin *tusti tän päivän kyykkimiset + taas viikko hyppimistä apparin puolelta sisään ja ulos kun ei kuskin ovea voi avata...

Jahvetti

Lainaus käyttäjältä: Mattson - huhtikuu 14, 2012, 22:39:17 ip
Voi vituraatio! Just tajusin et paskat mä mitään kuormuria pääse huomenna laittaan kun korjaamo, josta mun piti hakea tänään porausjigit uusille sarananrei´ille on huomenna kiinni! Joutunen siis ajelemaan mopolla ympäriinsä kun eukko nukkuu yövuoroon... Selkää vaan särkee niin *tusti tän päivän kyykkimiset + taas viikko hyppimistä apparin puolelta sisään ja ulos kun ei kuskin ovea voi avata...

Baarikaappi auki ja hyvä asento, unohda se mopo ;)

Mä en ymmärrä pääsääntöisesti mitään mitä muut puuhaa! (copyright Räyhis)

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10863.0 Kausi 2012
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12830.0 Kausi 2013

masaiman

Ei viitti, väsyttää jo nyt hemmetisti ja huonottaa vaikken oo juonu ku jonkun neljä, enkä jaksa olla himassa riittävän hiljaa huomenna kun emäntä nukkuu, aika pieni ja erittäin huonosti äänieristetty kämppä, jos vaan keli sallii niin taijan ajelehtia ympäriinsä, jossei niin vaihtelen varmaan suvikumeja autoihin jos selkä antaa, tällä hetkellä saa aika tarkkaan suunnitella liikkeensä...

Täti-E

Nuorimmainen kissa oli yöllä tunkenut peilikaappiin (lue: rojuvarastoon) ja repinyt 4l perliittiä paremmille paikoille. Tähtäys osunut oikein mukakavasti liukuoven liitoskohtaan josta imuroiminen on vaikeeta >:(

masaiman

Onko kukaan muu huomannut, että vaikka suomen kielestä puuttuvat täydellisesti sukupuolisidonnaiset asiat, kuten la ja le -etupäätteet, on rakkaassa kielessämme kaksi sanaa, joiden merkitys muuttuu ristiin riippuen siitä, kumpaa sukupuolta sanoja ja kuulija ovat.

Kyllä ja ehkä.

masaiman

Kävin eilen Clasulta ostamassa muutaman jakohaaroittimen ja uuden kaukosäädettävän pistorasiasarjan kun vanhasta kajahti yks vastaanotin ja vaimo sano et haluaa ne kaks muuta, no eihän siinä, mielummin otankin sellasen, jossa on all on/off napit.

Aloin asentaa motikoita illalla vielä paikalleen ettei tarttis katella aamulla tota uberkirkasta kattovaloa, otin yhden haaroittimen saadakseni jakotukista lisäpaikkaa ja lähdin möyrimään työpöydän alle. Ihmettelin että on se nyt prrkl kumma kun ei mene haara paikalleen, kun samalla hetkellä viereinen ajastin sanoi *clak* ja tietysti huone pimeni kasvivalojen sammuttua. Vaimo oli jo mennyt nukkumaan ja heräsi kun otin painimatsin konttorituolin kanssa könytessäni ylös pöydän alta laittamaan kattovaloa päälle, kännykänkin olin jo vienyt makkariin. Kömmin takaisin pöydän alle toteamaan että ne jakohaarat on ttu MAADOITTAMATTOMIA! Mitä helvattia, ole nähny tollasia myynnissä sitten Manun aikojen, joten tullu mieleenkään kattoo... No, otis siis projektiokellon irti saadakseni himokokoisen vastaanottimen mahtumaan paikalleen ja aloin soti signaalien opettamisen kanssa. Mikään vastaanotin ei meinaa mennä kirveellä eikä kiroilulla opetustilaan, ja kun ne viimein saa kaikki ohjelmoitua, toimivat muutaman kytkennän, sanovatn niksnaksniks ja sinne meni se muisti. Onneks otin kuitin, harvemmin on muutaman euron ostoksista tapana kun palautus tulee äkkiä kalliimmaks, nyt menee jo useammalla kympillä kyllä tavaraa vaihtoon kun pääsen illalla käymän siellä taas...

masaiman

Clasulla käyty, kaukosetti vaihdettu parempaan ja haaroittimet maadoitettuihin. Nyt toimii taas, on vielä yks vastaanotinkin varalla...

InkRose

Menee aika hiton hilkulle, ettei mene muutaman muovinpalan ja parin maalitipan takia lunastukseen kosla... Eli kertakorvaus kouraan ja osia metsästämään kun kerta kaikki olennainen tekniikka toimii, jos ei niin ihmeellinen tuuri ole, että suostuvat virallisen korjauksen kustantamaan.

Lillen

Alkaa jo tämä flunssa tympimään...jo kuudetta päivää  >:(

Kaisuli-Haisuli

Lainaus käyttäjältä: Lillen - huhtikuu 18, 2012, 13:48:06 ip
Alkaa jo tämä flunssa tympimään...jo kuudetta päivää  >:(

Ennen pääsiäistä alko jo itellä, ja vieläkin vaan tauti jyllää. Männä viikonloppunakin yritin monin eri tavoin hankkiutua pöpöistä eroon, siinä kuitenkaan onnistumatta.  >:(

masaiman

Meikäläisen omistuskauden aikana toinen kivi ja toinen särö sitikan lasiin...

Aku

^ Sitikkakuskit näyttävät olevan varsinaisia hannuhanhia ;D