tammikuu 11, 2025, 00:57:56 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Normaalia vitutusta ilmassa..

Aloittaja Caderusso, heinäkuu 18, 2010, 11:33:18 ap

« edellinen - seuraava »

Kaisuli-Haisuli

lokakuu 18, 2013, 21:46:47 ip #3340 Viimeisin muokkaus: lokakuu 18, 2013, 22:28:47 ip käyttäjältä Kaisuli-Haisuli
Selkä paskeena. Noin niinku vaihteeksi.

Edit: Ohrapuurokin paloi pohjaan. FFFFFUUUUUU.

masaiman

No ei menny taas sitikan laitto ihan putkeen... kiroamani välihormi oli tosiaan sen 25cm liian lyhyt ja todella omituista kokoa (joku 53mm) eikä siinä vielä kaikki, puuttuvassa pätkässä on mutka. Sain kuin sainkin taiteiltua ammattilaisen elkein tarvikepalan rälläkän ja migin kanssa putkeen ihan helkutin ruman pään mutta sain silti. Sain myös takavaimenninta irroittaessa vasemmalle taka"jouselle" menevän hydrauliputken puhki  :o   >:( ei sitten mennä sitikalla huomenna reissuun, ei siinä mut vissiin sit tarvii tulla aamuseittemältä vaihtaan volvoon piikit tohon pihalle... Viittis siihen vielä kun menee pilalle ennen kun lumi pysyy maassa eikä jaksais ees taas vatkaa...

narttu

P*****E minä oon s*****A koko taloyhtiön V***N Puuha pete, joka hoitaa joka P*******N ongelman mitä maa päällään kantaa,eihän mulla muutakan tekemistä/elämää ookkaan. >:(

If there's something strange
in your neighborhood
Who ya gonna call?
HORTONOOMI!!!!
"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

Whili

Pitäiskö perustaa "Yhdistyneet v***un Puuha-Petet ry"  ??

Täällä on kans vähän sama ongelma..

narttu

Sopii mulle erittäin hyvin. 8) Oon ollu taloyhtiön "kettutyttö" = piha-aktiivi(visti) jo yli 7 vuotta ja nyt lisäksi tuli puheenjohtajus.Puuha Petenä jo yli 17 vuotta. :o

narttu

Whili

Lainaus käyttäjältä: narttu - lokakuu 19, 2013, 01:03:57 ap
V******A ryypätä yksin.

Et sinä yksin ryyppää  ;)

..vaihtui näköjään "nimikin"  8)

narttu

Sopii toi nimi paremmin imagoon, ja tykkään narttu nimestä.

LupeKani

Taloyhtiössä ei kukaan tee lumitöitä omilla vuoroillaan, mutta auta armias kun itse jätät tekemättä... Sama pätee nurmikonleikkuuseen.

narttu

Aikas yleinen ongelma monissa taloyhtiöissä.

bobster

Freedom's just another word for nothin' left to lose- Kris Kristofferson

Cheini

ketuttaa että kun on noob chilifoorumilla sekä chilien parissa niin automaattisesti luullaan ettei ymmärrä muustakaan kasvatuksesta hevon kettua.
Nimim. Kokemusta on
Joko tehdään kunnolla tai ei tehdä mitään

Feint

Lainaus käyttäjältä: Cheini - lokakuu 23, 2013, 13:45:09 ip
ketuttaa että kun on noob chilifoorumilla sekä chilien parissa niin automaattisesti luullaan ettei ymmärrä muustakaan kasvatuksesta hevon kettua.
Nimim. Kokemusta on

mitä muuta kasvatat?

Cheini

lukuisia yrttejä ja mehikasveja + muuta kukkaa.
sen verran että on latvomiset, juurrutamiset, tuhohyönteiset, kasvualustat yms. käyneet tutuiksi..
Joko tehdään kunnolla tai ei tehdä mitään

Caide

Lainaus käyttäjältä: Cheini - lokakuu 23, 2013, 13:45:09 ip
Nimim. Kokemusta on

Varmaan viittaat muhun :) piti vaan varmistaa, itse ainakin usein puhun toisesta asiasta ja mietin kuitenkin toista. Eli viittaan kirva/vihannespunkki jutskaan mun päiväkirjassa.  En nyt tarkoita sinua, mutta täällä on ollut paljon innokkaita aloittelevia kasvattajia  jotka lukeneet foorumia kuukauden verran ja sen jälkeen aloittaneet niillä tiedoilla muiden auttamisen. Ja tosiaan omat kasvatuskokemukset olleet yksi kuollut kaktus ja chilit sirkkalehdillä ;)

Ja kyllä susta huokuu selkeesti kauniin ulkomuodon lisäksi tietotaito monessa asiassa. Jstka samaan malliin :)

jantsa

Pienet on omat murheet, mutta...

Helkkarin ankeus ja vesisade.

Huomenna pitäisi ns. paremmat niskassa lähteä johonkin kun tuli sitovasti ilmoittauduttua, mutta helvetti kun ei nyt kiinnostaisi kun on taas luvattu pelkästään lisää vettä taivaalta.

Ja talvi edessä, hiton pimeys ja kylmyys ja liukkaus ja taas saa sähköiskuja aivan joka paikasta (jopa lenkkarin läpi lattiasta), mihinkään metalliseen tai muoviseen ei uskalla töissä koskea.

Tulisipa kesä.

narttu

Olen kanssasi aivan samaa mieltä.  ;) Syksyn ainoa hyvä asia on sienet.  :P Talvessa ei ole mitään hyvää. >:(

masaiman

^ +1. Ainoa plussa talvessa on leijapurjehdus mut jos sillä pääsis koko vuodenajasta niin sen vois uhrata silmää räpsäyttämättä...

Kiinnostaa kuin kivikasa ens viikonloppu, tiedossa kuormurin laittoa aamusta iltaan ulkona molemmat päivät... ja sitikan putken kanssa pitäis ottaa neljäs erä kun vieläkin jostain vuotaa ja kolisee kiinni johonkin mutten kuollaksenikaan keksi mihin... saapahan sentäs nukkua, tee mieli törpötelläkään että saa kunnon unet ja pääsee heti aamusta hommiin -> sitä nopeemmin veke...

mohla

Perhanan Alko! Juuri päästessäni ajattelemaan, että kohta sitä herkkua saa, niin Alko paskantaa puurooni. Urbock ei tule olemaan tämän talven valikoimissa. Noh, tulee sinne sentään samalta panimolta toinen herkku, mutta tuo top3 parhaus Urbock harmittaa sen verran, että sitä varmaan täytyy yrittää tilata itse laatikollinen sitten. Ei toisaalta paha, jos tilatessa 2,40€ jää pullolle hintaa... =)

P.S. Kaikissa vuodenajoissa on omat hyvyytensä. Pienessä tihkusateessa on mahtava juosta syksyisin ja talven hiihtokelejä ei malttaisi odottaa. Mukavaa lisää joka vuodenaikaan tuovat kausiruoat ja -oluet. =)

masaiman

Jokos Dark Horizon on tullu? Tänä vuonna se on saatava. Ja eikse märzen nyt oo tarpeeks lähellä kuitenkin...