Macex ja Kausi 2011 Täysi tohina käynnissä!

Aloittaja Macex, syyskuu 04, 2010, 19:37:34 ip

« edellinen - seuraava »

Macex

Vähän on huonoja kuvia, mutta 4 kpl oli jussinvieton aikaan valmistunut noita Caribbeaneita  :D Ja k*set on puntissa, vaikken oo vielä maistanutkaan.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

Mr_Green_

Ui ui, kun on herkullisen punainen!! Oms & noms! :D buhuhuuu.. ei tuu paljon kirvelemään!

Macex

2013
Kuiva ja Naseva.

coco

Hyvän näkönen.. vesi tulee oikein kieleen!  ;D aika mielenkiintoisen muotosen podin tehny toi toinen yksilö.

Nizo

Onpas herkun näköistä! Ensi kaudella olis tarkoitus itsekin tuota kasvattaa.

Macex

Nyt ne ekat on sitten kerätty...!!! Aika outoa oli, kun tuon pienimmän halkaisin, niin ei ollut yhtään siemeniä sisällä, mistäköhän mahtais johtua?  ???

2013
Kuiva ja Naseva.

Macex

kesäkuu 28, 2011, 13:08:02 ip #186 Viimeisin muokkaus: kesäkuu 28, 2011, 13:09:33 ip käyttäjältä Macex
Lainaus käyttäjältä: Jahman - kesäkuu 27, 2011, 07:14:13 ap
Onpas herkun näköistä! Ensi kaudella olis tarkoitus itsekin tuota kasvattaa.
Kannattaa todellakin! Tuoksu ja maku on selvää Habaneroa, mutta sellaista Orange Habaneromaista ominaismakua ei löydy tavallaan, eli ruuanlaitossa/maustevoissa/salsoissa hyvä varmasti tuomaan lämmitysefektiä, muuttamatta alkuperäistä ominaismakua. Kivasti maistuu Habaneromainen ominaismaku, ei siis Orange tyylinen reippaasti erottuva, sitten kivasti pikkuhiljaa hiipii polte suuhun ja kieleen ja sitten ollaankin matkalla nousevaan lämmitykseen. Mahtava tuote!

2013
Kuiva ja Naseva.

Macex

Ja taas kuvia, ehkä tekstiäkin joskus :D

Mun mielestä tulossa ihan hyvännäkösiä Champpioneita. Koko on reippaasti enemmän kun aikaisemmin samasta puskasta tulleet. Puska täynnä podeja ja kukkiakin puskee vielä hurjaa kyytiä, eli pitäis olettaa n.20 podia tulevan, ellei enemmänkin.

2013
Kuiva ja Naseva.

Mr_Green_

Kyl mun epäily oli oikein..eli en omista Caribbean Red Habaneroa laisinkaan.. vaan Biquinho x2! Heh. No ei haittaa, kun noita ääritulisia on tulossa kyllä. Ja lisäksi Biquinho osoittautui mukavaksi pikkukasviksi, joka tekee helpolla hedelmää ja on lisäksi todella hyvän makuinen,.. ja vieläpä melkein täysin tuleton..!! =) Suosittelen.

Macex

Lainaus käyttäjältä: Mr_Green_ - heinäkuu 11, 2011, 16:11:40 ip
Kyl mun epäily oli oikein..eli en omista Caribbean Red Habaneroa laisinkaan.. vaan Biquinho x2! Heh. No ei haittaa, kun noita ääritulisia on tulossa kyllä. Ja lisäksi Biquinho osoittautui mukavaksi pikkukasviksi, joka tekee helpolla hedelmää ja on lisäksi todella hyvän makuinen,.. ja vieläpä melkein täysin tuleton..!! =) Suosittelen.
No perhana, pitäiskö meidän tehdä vähän siemenvaihtaria, eli saat multa varmasti Caribbeanin Habsuja ja mä voisin ottaa sulta vaihtariks tota Biquinhoa?

2013
Kuiva ja Naseva.

Macex

Kesäloma rellestää ja minä siinä sivussa, ei meinaa oikein jaksaa panostaa liikaa mihinkään muuhun kun omaan olemiseen :D Siksipä aattelin, että kesä otetaan rennosti ja ostin Puutarhan Kesää purkin mitä oon tässä jo kuukauden antanut chileille ja oikeesti, lannoittaminen ei olis voinut olla helmpompaa :D

Mutta tulihan sitä käytyä tänään viimeinkin vähän trimmailemassa satoa talteen, mitä sieltä vähäisiä määriä on tullut kypsäksi ja vähän vähemmän kypsäksi.

Eli yhdessä Lemon Dropin oksassa roikkuu tollanen könttä noita veijareita, hjuva hjuva sanois Мой брат из России !!

Ja siinähän olis koko keräyksen saldo, vain ilman Bolivian palkoja, ne otin erilleen, ettei mee näiden herkkujen kanssa sekaisin.

Valmiita Bolivian Rainbowin palkoja, valmiina anopin suuhun. (Pitää varmaan se anoppikin jostain löytää)

Jotain Lemon Droppeja :P

Jotain Orange Habaneroja. Eiköhän näitä varmaan huomisen puolella yhden kaverin kanssa maistella :P

Caribbean Red Habaneroja, harmillisen pieniksi jääneet nuo muutamat, mutta nuo muutamat isommat korvaa varmasti noiden pienten jättämän aukon.

Cayenne Long Slim, vaikkei uskois noista paloista. Ehkä alkukauden lannoitekokeilujen takia jääneet noinkin kusisen pieniksi, Nt kyllä tulossa varmaan 15-20kpl yli 12cm pitkiä soiroja :P

2013
Kuiva ja Naseva.

Mr_Green_

Lainaus käyttäjältä: Macex - elokuu 03, 2011, 22:03:53 ip
No perhana, pitäiskö meidän tehdä vähän siemenvaihtaria, eli saat multa varmasti Caribbeanin Habsuja ja mä voisin ottaa sulta vaihtariks tota Biquinhoa?

Jees.. vois jotain vaihtareita tosiaan kelailla. Mutta en kyl mitään ääritulisia halua edes. Mitäs kaikkee sulla olikaan kasvamassa? Onks mitään mietoa mukavaa?? =P Vielä jotain sellasta mitä iteltä ei löytyis.. championin siidujakin sain juuri.. sellanen pakko saada ens kaudelle ulos! :P

Macex

Lainaus käyttäjältä: Mr_Green_ - elokuu 07, 2011, 11:26:32 ap
Lainaus käyttäjältä: Macex - elokuu 03, 2011, 22:03:53 ip

Jees.. vois jotain vaihtareita tosiaan kelailla. Mutta en kyl mitään ääritulisia halua edes. Mitäs kaikkee sulla olikaan kasvamassa? Onks mitään mietoa mukavaa?? =P Vielä jotain sellasta mitä iteltä ei löytyis.. championin siidujakin sain juuri.. sellanen pakko saada ens kaudelle ulos! :P
Mietin, että jos olisin sulle noita Caribbean siiduja antanut noita Biquinhon siiduja vastaan, että saat oikeita ehtaa Caribbeania itselles :) Itellä on tälläisiä siiduja tällähetkellä antaa:

• Trinidad Scorpion Morouga Blend

• Bolivian Rainbow

• Caribbean Red Habanero

• Cayenne Long Slim

• Orange Habanero

• Lemon Drop

2013
Kuiva ja Naseva.

coco

Mukavasti näyttää poikivan satoa. Voin vaa kuvitella miten kaveris kituvat.. ;D

Macex

Lainaus käyttäjältä: coco - elokuu 11, 2011, 22:42:00 ip
Mukavasti näyttää poikivan satoa. Voin vaa kuvitella miten kaveris kituvat.. ;D
Töihin kun vie ja jollekkin kavereille antaa, jotka osaavat pyytää, niin tietää että menee hyviin suihin :D

2013
Kuiva ja Naseva.

Mr_Green_

No JeeJee! okeyyy.. kyllähän se passaa. Eli Biquinhoa saat ja Caripialaista habsua mulle.. :P En ole vielä Biquinhosta juurikaan siiduja kaivanut talteen, enkä koe idätyksiä tehnyt. Mutta täytyypä kaivella ja ihmetellä. Laita mulle YV:nä sun osoitetietoja niin laitan BikkuistaBiquinhoa tulemaan, kunhan oon siemenet kaivanut ja kuivannut.. :)

Macex

Mietimpä tässä ohimennen, että kiinnostaisko sua tollanen jo vuoden vanha Caribbean puska? Ite joudun tässä sijoittamaan uusiin koteihin noita tässä pian, koska muutan pienempään kämppään ja tää määrä ei mahdu ollenkaan sinne uuteen tupaan, niin nyt olis tarjolla valmiita puskia?

2013
Kuiva ja Naseva.

Mr_Green_

Lainaus käyttäjältä: Macex - elokuu 12, 2011, 14:28:59 ip
Mietimpä tässä ohimennen, että kiinnostaisko sua tollanen jo vuoden vanha Caribbean puska? Ite joudun tässä sijoittamaan uusiin koteihin noita tässä pian, koska muutan pienempään kämppään ja tää määrä ei mahdu ollenkaan sinne uuteen tupaan, niin nyt olis tarjolla valmiita puskia?

Kiitos vaan tarjouksesta, mutta ei kyllä itselläkään ole tilaa enempää säilöä rehuja mihinkään. Monta kasvia joudun itsekin heittämään kompostikasaan ja oksasilppuriin.. :(

Macex

Lainaus käyttäjältä: Mr_Green_ - elokuu 12, 2011, 19:21:55 ip
Lainaus käyttäjältä: Macex - elokuu 12, 2011, 14:28:59 ip

Kiitos vaan tarjouksesta, mutta ei kyllä itselläkään ole tilaa enempää säilöä rehuja mihinkään. Monta kasvia joudun itsekin heittämään kompostikasaan ja oksasilppuriin.. :(
Iteltä lähtee näillänäkyvin 11 ruukusta 9-10kpl uusille omistajille tai kompostiin, ellei löydy niitä uusia omistajia.

2013
Kuiva ja Naseva.

coco

Leikkaa puskat alas bonsaiks ja pieneen ruukkuu!