kesäkuu 25, 2024, 09:16:19 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Yleinen offtopic, tyhmät kysymykset, aviopierut sun muu.

Aloittaja Ryhis, syyskuu 10, 2010, 22:00:35 ip

« edellinen - seuraava »

Chillaillen

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - maaliskuu 25, 2013, 17:56:05 ip
Mitä yhteistä on katkaravuilla, oluella ja kanansiivillä?


Keskivaikea darra ainakin paranee tuolla lääkityksellä. Siis jos noita saa laitettua kurkusta alas.

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - maaliskuu 25, 2013, 17:56:05 ip
Mitä yhteistä on katkaravuilla, oluella ja kanansiivillä?

Kaikilla niillä sai aikaan reaktorin tm
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

Aji Inferno


Nosiseptori

Minkä HELVETINVTUN takia rehellisen ihmisen, joka ostaa ja maksaa DVD:stään, pitää katsella piratismin vastaista propagandaa ennen kuin pääsee katsomaan itse ohjelmaa? Pieni juttu, mutta ärsyttävää!  >:(

Jani M

Lainaus käyttäjältä: Nosiseptori - maaliskuu 25, 2013, 21:54:56 ip
Minkä HELVETINVTUN takia rehellisen ihmisen, joka ostaa ja maksaa DVD:stään, pitää katsella piratismin vastaista propagandaa ennen kuin pääsee katsomaan itse ohjelmaa? Pieni juttu, mutta ärsyttävää!  >:(


Katsoin just eilen yhden leffan, missä oli se "You wouldn´t steal a car" jne -spooffi. Ja sitä ei voi skipata. Oli aika outo veto sillon haukkua virallisen julkaisun ostaneita rikollisiksi. :D

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Jarok - maaliskuu 25, 2013, 22:34:57 ip
Lainaus käyttäjältä: Nosiseptori - maaliskuu 25, 2013, 21:54:56 ip
Minkä HELVETINVTUN takia rehellisen ihmisen, joka ostaa ja maksaa DVD:stään, pitää katsella piratismin vastaista propagandaa ennen kuin pääsee katsomaan itse ohjelmaa? Pieni juttu, mutta ärsyttävää!  >:(


Katsoin just eilen yhden leffan, missä oli se "You wouldn´t steal a car" jne -spooffi. Ja sitä ei voi skipata. Oli aika outo veto sillon haukkua virallisen julkaisun ostaneita rikollisiksi. :D


Sitä paitsi, mistä ne tietävät ettemme me ole esim. autovarkaita..? ;)

ElliOop

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - maaliskuu 25, 2013, 22:46:43 ip
Lainaus käyttäjältä: Jarok - maaliskuu 25, 2013, 22:34:57 ip
Lainaus käyttäjältä: Nosiseptori - maaliskuu 25, 2013, 21:54:56 ip
Minkä HELVETINVTUN takia rehellisen ihmisen, joka ostaa ja maksaa DVD:stään, pitää katsella piratismin vastaista propagandaa ennen kuin pääsee katsomaan itse ohjelmaa? Pieni juttu, mutta ärsyttävää!  >:(


Katsoin just eilen yhden leffan, missä oli se "You wouldn´t steal a car" jne -spooffi. Ja sitä ei voi skipata. Oli aika outo veto sillon haukkua virallisen julkaisun ostaneita rikollisiksi. :D


Sitä paitsi, mistä ne tietävät ettemme me ole esim. autovarkaita..? ;)


Itseäni kanssa pihkuroittaa tuo kyseinen "toiminto"... meinaan, jos voisin ladata auton yhtä helposti kuin vaikka uutusleffan voi (kuulemma; isot pojat on kertoneet...), totta hitossa lataisin niitä putki punaisena ja möisin eteenpäin hirveällä voitolla! Yhtä loogista olisi samoin tein syyllistää ihmistä naapurin auton varastamisen mahdollisuudesta aina, kun se istuu oman rättisitikkansa ratin taakse kissanruokaa ostamaan mennessään.

Aji Inferno

Tarpeeksi kauan mediafirmojen sun muiden kanssa säätäessä on oppinut sen, että tahot filmien, musan, kirjojen, ym ym ym takana haluavat meihin täydellisen kontrollin, eli mahdollisuuden päättää tarkalleen mitä, missä ja mihin hintaan saamme käyttää. Tuo lähtee ihan siitä, ja se on syvältä... Pieni kansalaistottelemattomuus ylilyöntien kanssa ei välttämättä ole iso synti.

mohla

Mitä pitää tulkita ja kenen välittämä viesti on, kun kävellessäni töihin vastassa keskellä kevyen liikenteen väylää oli jäniksen pää? Oliko tuo varoitus, ettei pääsisäipupu saisi varastaa koko pääsiäistä Jesseltä vai koituuko mulle onnettomat ajat, kun jäniksen käpälät oli viety?

Whili

Lainaus käyttäjältä: mohla - maaliskuu 26, 2013, 08:14:57 ap
Mitä pitää tulkita ja kenen välittämä viesti on, kun kävellessäni töihin vastassa keskellä kevyen liikenteen väylää oli jäniksen pää? Oliko tuo varoitus, ettei pääsisäipupu saisi varastaa koko pääsiäistä Jesseltä vai koituuko mulle onnettomat ajat, kun jäniksen käpälät oli viety?

Aatteleppa mitä pohtii se mummo, jota vastaan loikkii päätön pääsiäspupu  ;)

bobster

Ei se loiki. Löysin vuosi sitten puuvajasta päättömän jäniksen. Pitkälle on pää vuodessa ehtinyt. ???
Freedom's just another word for nothin' left to lose- Kris Kristofferson

mohla

Lainaus käyttäjältä: Whili - maaliskuu 26, 2013, 08:26:59 ap
Aatteleppa mitä pohtii se mummo, jota vastaan loikkii päätön pääsiäspupu  ;)


Juuri ennen pupun pään kohtaamista kohtasin vastaantulevan mummon, joka näytti vähintään päättömän jäniksen nähneeltä. Voihan se olla, että oli nähnyt kropattoman jäniksenkin...

Kai päätön kana Lahesta aina Artjärvelle asti juoksisi, mutta että jänis?

Mitä nyt käy lasten pääsiäissadulle, kun en voikaan kertoa: "Pääsiäisenä rairuohon tiput munii suklaamunia ja pääsiäispupu piilottaa ne, ettei Jeesus löydä niitä ennen suklaata rakastavia lapsia..." Vai miten se satu meni? Kuka vastaa? Pääsiäispupu voittoon! Tuleeko joulupukki avuksi?

Noli Me Tangere

No nyt tuli syötyä kalaruokien kruunaamaton kuningas: Silakkapihvit sokerilla. Hetken aikaa pällisteltiin, että onpas kokki heittänyt reippaasti suolaa fisujen päälle, mutta sokeriksihan tuo paljastui. Onko tässä nyt ollut takana ajatus siitä, että kun silakka ei ole makeanveden kala, niin tehdään siitä makeampi sokeroimalla se?

Vähän on huono olo...

Noli Me Tangere

Jumalauta! Kuka oli käynyt teurastamassa pääsiäispupun bussipysäkille Vantaalla? Verta ja suolenpätkiä joka puolella. Löytyi kuulemma yksi käpäläkin.

mohla

Taistelu kovenee selkeästi pääsiäisen herruudesta: Jesse vs. pääsiäispuput! Tähän otteluun lippuja riittää, kun pelikenttääkin on riittämiin. ;D

akselsson1

Kävin eilen illalla hesassa ja matkan varrella oli ainakin 4 tai 5 elotonta pupujussia
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

wille

Foorumin estolista rocks. Verenpaine laskee kummasti.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

jaolsten

Buu foorumin estolista, Wille ei enää lue mun juttuja!

(Saanko arvata, että seuraavaksi joku keksii topicin: Kuka on estolistallasi?)
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

wille

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - maaliskuu 28, 2013, 23:32:57 ip
Buu foorumin estolista, Wille ei enää lue mun juttuja!

(Saanko arvata, että seuraavaksi joku keksii topicin: Kuka on estolistallasi?)


Mitvit? Mulle tulee sun viesteistä ilmoitus sähköpostilla, ettei yksikään menisi ohi!
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

jaolsten

Laita yv:llä kännykkänumero niin lähettelen parhaat privana.  ;D

Yhdellä toisella foorumilla olis jo joku huutanut:
Hommatkaa huone!

hih.  ;)
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013