tammikuu 10, 2025, 18:14:50 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Yleinen offtopic, tyhmät kysymykset, aviopierut sun muu.

Aloittaja Ryhis, syyskuu 10, 2010, 22:00:35 ip

« edellinen - seuraava »

PP

Aku

Ruissalon kasvitieteellisessä on myös näkynyt pari isoa (ja vanhaa) Habaneroa. Kerrassaan komeita kasveja.

Ryhis

Nyt on Gardeniakin kokeiltu. Kaksi chiliä bongattu heti sisääntulosta vasemmalle. Piri-piri ja joku toinen. Aika vekkuli mesta tuo Gardenia, helkkarin upeita kasveja! Lipunmyynnissä myytävänä myös ruukkuja ja vesitasomittareita muutaman euron hintaan!

Hitsi kun olisi tilaa, tekisin chilikasvihuoneen!
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Larski

Mielenkiintoista. Matepaketista pyörähti pöydälle muutama siemen kun kaatelin tavaraa kalebassiin. Heitin jyvät lautalle chilien viereen.

Larski

Lainaus käyttäjältä: Pete M - helmikuu 17, 2012, 11:44:35 ap
Jos saat Maten itämään, nii kerroppa täällä foorumilla.

No varmasti kerron! Olishan se hienoa saada puutarhapalstalle matepuska rehottamaan.

On foorumilla joskus yritetty ilmeisesti matea idätelläkin:
Lainaus käyttäjältä: Rach - syyskuu 24, 2009, 19:12:21 ip
Jossain taisikin olla, että itäminen kestäis 2kk - vuoden. Toisella sivustolla taas oltiin varmoja, että se ei idä ellei siemen ole käynyt läpi tukaanin ruuansulatusta. :D Tiedäpä siitä sitten...

Tzili

linker

Tzili

Tzili

Täti-E

Heippatirallaa.

Kuulkaas, on ongelma:

Miellyin Flickr!- sivuun kuvien uploadaamiseen, mutta nyt törmäsin sellaiseen tilanteeseen ettei sinne saakkaan ladata kuin 200 kuvaa ilman erillistä lisämaksua. Lisämaksu on vuodessa n.25€.
En tykkää imageshacista tai vastaavista niiden sekavuuden ja mainosten vuoksi joten mitä teen?

Luulenpa nimittäin että mikäli poistan Flickr!:n kuvia, ne poistuvat myös tältä foorumilta, ja se ois tyhmää :-\

Onko kenelläkään kokemusta Picasasta, paljon sinne saa kuvia ilman lisämaksua?

Kaisuli-Haisuli

Lainaus käyttäjältä: Täti-E - helmikuu 18, 2012, 13:12:44 ip

Onko kenelläkään kokemusta Picasasta, paljon sinne saa kuvia ilman lisämaksua?

1024Mt verran siellä on ilmaistilaa. Lisätilakaan ei nyt kovin hintavaa ole:

"20 Gt ($5.00 USD vuodessa)
80 Gt ($20.00 USD vuodessa)
200 Gt ($50.00 USD vuodessa)
400 Gt ($100.00 USD vuodessa)
1 teratavua ($256.00 USD vuodessa)"

Tzili

Imageshackissa ei ole kyllä mainoksia, ja aika helppokäyttöinen minulla, sillä siinä on kännykkäsovellus. Uppaan kaikki kuvat kännystä.

Minbaari

Mutta nyt oli tullut imageshackiin myös joku kuvarajoitus eikä itseäni nappaisi maksella mitään lisämaksuja.. Mutta kai se on pakko kun yli 250 kuvaa uhkaa kadota siinä sivussa ja menisi siinä kahden kasvatuspäiväkirjan kuvat tuhkana tuuleen. :-(

Tzili

helmikuu 18, 2012, 16:50:00 ip #793 Viimeisin muokkaus: helmikuu 19, 2012, 11:29:28 ap käyttäjältä Tzili
Älä selitä! En jaksais vaihtaa palvelua jonku tommosen takia!  >:( >:(

Siku

Sellainen muistikuva, että Janne olisi maininnut kuvien lataamisen suoraan foorumille olevan työn alla.
Koitin vähän etsiäkin, mutta en löytänyt kyseistä viestiä.

Heku

Picasa on hyvä, parin vuoden ajan ollut käytössä ja n. 23% taitaa nyt tuosta gigatavusta olla käytössä. Jokusen kuvan saa vielä latailla ja onneksi lisätila ei maksa juuri mitään.

TunturiTiger

Itse oon kans tykänny Picasasta. Jokusen (lue: satoja) kuvan saa vielä latailla, ennen kuin se alkaa täyttyyn.

Masa.T

Olen käyttänyt tuota picasaa kuvankäsittelyyn paint shop pro,n ohella. Kuvien lähettämiseen on vakiintunut photobucket. Välillä,kun yhteydet ei toimi, käytän esim, aijaa.comia.

calm

Lainaus käyttäjältä: Tzili - helmikuu 18, 2012, 13:56:25 ip
Imageshackissa ei ole kyllä mainoksia, ja aika helppokäyttöinen minulla, sillä siinä on kännykkäsovellus. Uppaan kaikki kuvat kännystä.

Tämä kyllä sopii tosiaan aivopieruosastolle. Vai ei ole mainoksia. Saahan sieltä kyllä ne suorat kuvat ilman mainoksia ulos, mutta niillä perussivuilla hyppii vaikka minkälaisia mainoksia silmille, jos ei ole blokkereita käytössä.

Tzili

Siksi kannattaakin blokata kaikki pop upit, niin saa olla rauhassa. Mozillassa se oli mulla vakiona.