Paholaisen käärylettä Tammiston Citymarketissa (ent. Jättijaossa) Vantaalla

Aloittaja Aji Inferno, syyskuu 18, 2010, 16:47:19 ip

« edellinen - seuraava »

Ryhis

https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa


Lihamestari

Tottakai on vartaita! :)
Jos ei jotain ole, niin tehdään!! (Paitsi kääryleitä ;))
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

Mikko

Mikäs on tuoreitten chilien tilanne, jos tänään tulen vartavasten paikalle jalluja hakemaan? Onko ne nyt syksyyn asti pysyvä tuote hyllyssä?

Täytettyjä ja pekoniinkäärittyjä suunnitteilla.


Lihamestari

Olihan siellä annuumeja tiskissä!
Fassen nagat ja Aji Cristalitkin tuli tänään! :)
Tere tulemast maistelemaan, Fatalii Gourmetin edustajisto on paikalla 11-19!
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

Mikko

Lainaus käyttäjältä: Lihamestari - kesäkuu 17, 2011, 13:50:52 ip
Tere tulemast maistelemaan


Kiitoksia vaan, aika kalliiksi tuli kun nälkäisenä tuli ensivisiitille. Chilejä tuli osteltua useampaa sorttia, mutta lihatiskillä vasta alkoikin tapahtua, kobehärkää! ja puliveivaria yms peruselintarviketta tarttui mukaan... Muutenkin valikoima oli vaikuttava, eromangan lihikset sun muut, leivänsiivutuskone ja ameriikan ihmeet kuvantunnistuksella toimivat vihannespuntarit.

Mika73

Löytyisikö noita Paholaisen lihavartaita Tammistosta tänään? Luvattu hienoa keliä, voisi vaikka illalla ajella.

Lihamestari

Löytyy!
Koko juhannusvalikoima on tiskissä! :)

Äkäinen anoppikin on tätä tulista sarjaa! :)
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

Mika73

Anoppia ei esitelty.. Olisi voinut testata sitäkin..

Paholaisen kekäle varrasta, Tuskaa ja Raivoa tarttui taas mukaan. Samoin Kipu sinappia :)

Hyvää Juhannusta :)

Lihamestari

"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

Mika73

kesäkuu 23, 2011, 12:49:34 ip #410 Viimeisin muokkaus: kesäkuu 23, 2011, 12:52:54 ip käyttäjältä Mika73
Mä ehdin lukea viestin vasta visiitin jälkeen. Tarkistin vain saatavuuden puhelimella  :D

Anoppi näyttääkin olevan kalkkuna  ;D

Lihamestari

Lainaus käyttäjältä: Mika73 - kesäkuu 23, 2011, 12:49:34 ip
Anoppi näyttääkin olevan kalkkuna  ;D
Juu näin on! ;D

Tohon ei tullu tota paholaisen sanaa ollenkaan, mut aika samaahan noi tarkoittaa, äkäinen anoppi ja paholainen! ;D
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

Aji Inferno

heinäkuu 20, 2011, 21:47:06 ip #412 Viimeisin muokkaus: heinäkuu 20, 2011, 21:48:47 ip käyttäjältä Aji Inferno
Lihamestari: kävin tänään Tammistossa, ja ihmettelin siinä ääneen patonkitiskillä chilipatonkien puuttumista. Nuori, fiksu kaveri tiskin takana totesi, että kaipaisi itsekin kunnolla potkaisevaa patonkia valikoimaan, kenties nagalla panostettuna! Tuli semmoinen tunne, että teillä voisi olla hyvä paikka yhdessä suunnitella vaikka "Vesuvius" - kaikkien patonkien iso, epäpyhä evil mama!  ;D

Lihamestari

Toi patonki homma ei vaan valitettavasti mene ihan tuolla tavalla... :(
Tiskiä hoitaa eri ihmiset ja mulla ei ole sen pisteen kanssa mitään tekemistä!

Sinne tuskin koskaan tulee mitään tulista, kun veto- ja suunnitteluvastuussa olevat henkilöt eivät ole ollenkaan innostuneita chileistä ja tulisista jutusita (ei meidän kaupassa, eikä Keskon puolellakaan)!
Mä kun menen sinne höyryämään, niin se aika nopeasti kääntyy mua vastaan...

Paras tapa vaikuttaa tiskiin tuleviin tuotteisin on sähköiset kanavat!
CM Tammiston palautesivut
Naamakirjan sivut

Mä olen muutenkin jo höyrynnyt siellä ihan tarpeeksi, nyt on taas aika keskittyä omaan tekemiseen!
Mutta muistakaa se, että asiakas on se joka kykenee näihin asioihin vaikuttamaan paremmin, kun minä!
Tästä oivana esimerkkinä on noi Kivikylän makkarat! Mä olin niitä ruinannu vaikka kuinka kauan ja heti kun sähköpostiin tupsahti pari asiakaskyselyä, niin alkoi tapahtumaan...
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

Wahi


Lihamestari

Ei!

Myyntiin tarvitaan luomulupa, jonka hankkiminen ja ylläpitämien on aivan älytötä pelleilyä IMHO!
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Lihamestari - heinäkuu 21, 2011, 16:40:31 ip
Toi patonki homma ei vaan valitettavasti mene ihan tuolla tavalla... :(
Tiskiä hoitaa eri ihmiset ja mulla ei ole sen pisteen kanssa mitään tekemistä!

Sinne tuskin koskaan tulee mitään tulista, kun veto- ja suunnitteluvastuussa olevat henkilöt eivät ole ollenkaan innostuneita chileistä ja tulisista jutusita (ei meidän kaupassa, eikä Keskon puolellakaan)!
Mä kun menen sinne höyryämään, niin se aika nopeasti kääntyy mua vastaan...

Paras tapa vaikuttaa tiskiin tuleviin tuotteisin on sähköiset kanavat!
CM Tammiston palautesivut
Naamakirjan sivut

Mä olen muutenkin jo höyrynnyt siellä ihan tarpeeksi, nyt on taas aika keskittyä omaan tekemiseen!
Mutta muistakaa se, että asiakas on se joka kykenee näihin asioihin vaikuttamaan paremmin, kun minä!
Tästä oivana esimerkkinä on noi Kivikylän makkarat! Mä olin niitä ruinannu vaikka kuinka kauan ja heti kun sähköpostiin tupsahti pari asiakaskyselyä, niin alkoi tapahtumaan...


Palautetta lähetetty!

Lihamestari

"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Lihamestari - heinäkuu 22, 2011, 08:48:21 ap
Loistavaa! :)



No, johan alkoi tapahtua! Ensin neutraalin asiallinen e-mail, jossa luvattiin välittää toiveeni nagapatongista oikealle henkilölle. Ja äsken sitten soi puhelin. Löysin itseni keskustelemasta nagapatongin mahdollisesta kokoonpanosta, ja tulin kutsutuksi koemaistiaisiin asian tiimoilta ensi viikolla! Tämähän hauskasti kehittyy - toivottavasti tässä prosessissa syntyy todella mahtava patonki!  ;D

Lihamestari

Mitä mää sanoin!
Asiakasta kuunneellaan!

Mä olen turhaan yrittäny, mutta sä onnistuit heti! :)

Niin kun olen monta kertaa sanonut, yksi chileistä höyryävä henkilö isossa yrityksessä alkaa aikaamyöten olla rasittavaa, mutta kun siihen päällee lyödään aktiivisia asiakkaita, niin alkaa tapahtua...

Pidä puoles, ettei naga vaihdu johonkin Pirkan punaiseen tsiliin, koska noilla tysyillä on aika herkät suut! ;D
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn