heinäkuu 01, 2024, 04:40:11 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


OIKEAA CHILIMAGARAA NYT KAUPASSA!!!

Aloittaja Aji Inferno, lokakuu 22, 2010, 20:42:07 ip

« edellinen - seuraava »

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: herra 47 - joulukuu 17, 2010, 23:02:12 ip
Reaktoritm burgerin saa tilattua rauman sinisaaren autogrilliltä ;)


Eikö se ole se Yrjö(tm) burgeri?

JaloPena


Yrjö(tm)-burger? Vain vahva vai sen lisäksi myös pahan makuinen?   Jälkimmäisessä tapauksessa ymmärtäisi nimen taustan. Pikkutunneilla on sitten jo toki muitakin vaihtoehtoja ;)
Meillä kaikki päätökset tehdään demokraattisesti äänestäen. Yleensä kuitenkin häviän äänin 0-1

#1581

Herra 47

sisältää puhdasta nagapyrettä joten jaffat saa unohtaa ;)
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

JaloPena

Kuulostaa asialliselta. Eihän jaffa edes sovi minkään ruuan kanssa. Paitsi lasten annosten. ;)
Meillä kaikki päätökset tehdään demokraattisesti äänestäen. Yleensä kuitenkin häviän äänin 0-1

#1581

.tomppa.

hyi hitto tulista ja makeaa samaan aikaan..yhhyh..  En tiedä mikä siinä on mutta joskus on pakko koittaa rajojaan ja vetää mahollisimman tulista safkaa.. tulee ihana olo!!!! 

olenko sairastunut "capsinicopstume" sairauteen..johon auttaa vain chili..ja ei mikään hollantilaiskama (ellei ole äärimmäinen vajari chilistä)

MUAHAHAHHA!!!    noh, huomena sitten  ;D    :P

PP

helmikuu 03, 2011, 19:56:54 ip #125 Viimeisin muokkaus: helmikuu 03, 2011, 20:14:27 ip käyttäjältä PP
Piti taas hakea Kiukkua, ja Ylivedon myyjä kertoi, että Tuska-makkaraan on tulossa lisää potkua. Jatkossa yhteen erään Tuskaa tulee kilo ;D Nagaa, mutta yhden erän koosta ei ollut tietoa. On kuulemma tullut palautettakin, että Tuskan pitäisi olla nimensä mukaista.

Asiaa!!!

.tomppa.

noh,jos tuo kilo pitää paikkansa niin muuta tavaraa saakin olla se 50 kg ja sittenkin on suhteellisen tulista  8)  mutta niinpä..tuskaa!!!

Kadotus

Raivo ainakin erittäin maistuvaa, ei kovin tulista mutta varmaan tuokin vaihtelee... ja oluen kanssa nautittuna tietysti, ihan ohjeistuksen mukaan!  8)
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.

ana198

Lainaus käyttäjältä: Kadotus - helmikuu 03, 2011, 23:00:36 ip
Raivo ainakin erittäin maistuvaa, ei kovin tulista mutta varmaan tuokin vaihtelee... ja oluen kanssa nautittuna tietysti, ihan ohjeistuksen mukaan!  8)

Eilen tuolta Ruoholahden kaupasta tuli napattua ja on kevyesti parasta nakkia mitä olen ikinä maistanut. Voisi tosin olla tulisempaa ja aavistus vähempi valkosipulia. En ole tosin ehtinyt vielä kypsentää, kylmänäkin tajuttoman hyvää.

Minbaari

Jumalalle kiitos! Eikun vaimolleni, kun toi näitä herkkuja Järvenpään Citymarketista. Eli Tuskaa, Kiukkua ja Raivoa pääsin maistamaan ja täytyy kyllä kehua kaikkia. Tuskaa noista olin aikaisemmin maistanut, mutta nyt sit oikein ajankanssa tuli maisteltua ja mielestäni Kiukkunakki vei ehkä voiton. Naga maistuu todella selkeästi, muttei jyrää tulisuudellaan.

Raivo on ehdottomasti parasta mitä voi oluen kanssa nauttia. Ihanan pippurista, valkosipulista ja sopivan tulista. Tosin nyt en sitä olutta nauttinut, mutta terveenä aion kyllä sitä ottaa. Vielä kun näitä tuotteita saisi tänne Kaakkoonkin, ettei tarvitsisi lähteä kaukaa hakemaan. Ja yritetty on! Meinaan olen pyytänyt näitä paikalliseen Citymarkettiimme, mutta tuloksetta. Liekö jokin chilinvastainen kauppias kyseessä..
#816

wille

Lainaus käyttäjältä: Minbaari - maaliskuu 05, 2011, 23:23:53 ip
Vielä kun näitä tuotteita saisi tänne Kaakkoonkin, ettei tarvitsisi lähteä kaukaa hakemaan. Ja yritetty on! Meinaan olen pyytänyt näitä paikalliseen Citymarkettiimme, mutta tuloksetta. Liekö jokin chilinvastainen kauppias kyseessä..


Sasse. Saas nähdä kasvaako tuotevalikoima samalla kun itse markettikin uudistuu. Toivotaan.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Lihamestari

Lainaus käyttäjältä: Minbaari - maaliskuu 05, 2011, 23:23:53 ip
Vielä kun näitä tuotteita saisi tänne Kaakkoonkin, ettei tarvitsisi lähteä kaukaa hakemaan. Ja yritetty on! Meinaan olen pyytänyt näitä paikalliseen Citymarkettiimme, mutta tuloksetta. Liekö jokin chilinvastainen kauppias kyseessä..
Kukas siellä on leikkeletiskin päätoimittaja?
Nuilla kauppiailla saatta olla sopimukset toimittajan kanssa, jotka sanelee valikoimaa. Jos siellä häärä Pajuniemi tai Makuliha, niin tuskin tuleekaan vaikka kauppias olisi chilimies parhaasta päästä!

Me ollaan alotettu just Savuhovin kanssa, niin eiköhän noi kohta tule meillekin tiskiin! Mä ainakin haluan! :)
Pommittakaa vaan niitä kauppiaita, kyllä ne jossain vaiheessa taipuu!!! ;)
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

wille

Lainaus käyttäjältä: Lihamestari - maaliskuu 06, 2011, 10:25:16 ap
Jos siellä häärä Pajuniemi...


Sepä se.

"Lisäksi paljon mureita pihvivaihtoehtoja, Pajuniemen laadukkaita leikkeleitä sekä luonnollisesti kaupungin monipuolisimman kalavalikoiman."
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: wille - maaliskuu 06, 2011, 10:31:49 ap
Lainaus käyttäjältä: Lihamestari - maaliskuu 06, 2011, 10:25:16 ap
Jos siellä häärä Pajuniemi...


Sepä se.

"Lisäksi paljon mureita pihvivaihtoehtoja, Pajuniemen laadukkaita leikkeleitä sekä luonnollisesti kaupungin monipuolisimman kalavalikoiman."


Makulihalle AI:n erikoismiinus sen avoimesta myöntämisestä, että ovat vähentäneet tuotteidensa chilipitoisuutta. "Kun asiakkaat eivät tykänneet..."  Ei se chilistä ole kiinni vaan siitä, ettei sitä ole silloin osattu käyttää!  8)  Mitä "makua" se sellainen meininki on?

Lihamestari

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - maaliskuu 06, 2011, 17:41:25 ip
Makulihalle AI:n erikoismiinus sen avoimesta myöntämisestä, että ovat vähentäneet tuotteidensa chilipitoisuutta. "Kun asiakkaat eivät tykänneet..."  Ei se chilistä ole kiinni vaan siitä, ettei sitä ole silloin osattu käyttää!  8)  Mitä "makua" se sellainen meininki on?
Mä joskus asiasta mainitsin, kun ulos tuli uutta "todella tulista" makkaraa, että se ei potkinut juurikaan aikaisempaa enempää!
Eipä sitä kommenttia hirveästi noteerattu!

Hyvän makuisiahan Makulihan makkarat on, ei se siitä ole kiinni, mutta mä olen grillimakkarassakin tämmöinen kieroon kasvanut ja haluan siihen vähän potkua, niin onneksi alkaa olemaan markkinoilla vaihtoehtoja! :)

Täytyy varmaan sekoittaa kesäks mökille nagasinappipurkki... :)
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

hessi

Ystävättäreltä tuli puhelu
olivat ostaneet makulihan makkaroita (nagalla)
ei kuulema syödessä mitään huomannut, mutta yöllä oli vatsa
alkanut vaiertaan  ;D
olivat silti pitäneet :)

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: hessi - maaliskuu 13, 2011, 20:06:42 ip
ei kuulema syödessä mitään huomannut, mutta yöllä oli vatsa
alkanut vaiertaan  ;D
olivat silti pitäneet :)


Selkeästi ainesta kunnon chilipääksi!  :D
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Jahvetti

Täytyy kyllä sanoo entisenä Kanta-Hämäläisenä Makulihan puolesta, että on se vaan helvetin hyvä lihakauppa! Jos makkarat ei chilipäille maistukkaan, mutta tuore liha jota he myyvät on kans tuoretta. Osaavat suurinpiirtein nimeltä mainita ammuvainaan, jonka filettä ollaan ostamassa. 8) Ja jokainenhan varmaan osaa maustaa lihan itse niin tuliseks kun haluaa?
#1530

Mä en ymmärrä pääsääntöisesti mitään mitä muut puuhaa! (copyright Räyhis)

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10863.0 Kausi 2012
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12830.0 Kausi 2013

Jahvetti

Makkarantekoakin kotona suosittelen koittamaan. Ei oo kovin kallis investointi semmonen lihamylly jossa on makkarapursotin, ja suoltakin on aikas hyvin saatavilla.
#1530

Mä en ymmärrä pääsääntöisesti mitään mitä muut puuhaa! (copyright Räyhis)

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10863.0 Kausi 2012
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12830.0 Kausi 2013

Coofdrad

Löysin tänään Tapiolan k-marketista tota savuhovin raivoa. Pakkoa sanoa, että hyvää oli. Tulisuutta ei paljon, mutta huomasi kummiskin, että normaalia nakkia ei syödä  ;D
Ensikuun alussa tulee sitten 20kpl kivikylän tulitikkua. Kiva verrata makuja.

Toi makkaran teko oli hyvä idea  ;D