tammikuu 09, 2025, 22:09:46 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Jäsenasiat

Aloittaja shp, marraskuu 21, 2010, 03:26:50 ap

« edellinen - seuraava »

Sihijuoma666

Mites nuo jäsenedut saa käyttöön kun lukee jokapaikassa vain: Jässenyys ei ole voimassa
Yleisten sopimusehtojen mukaisesti jäsenalennusten antaminen kielletty.

?

Chilivili

Täälläkin on yksi huhtikuussa ensimmäisen jäsenmaksunsa suorittanut vailla lehteä yms.

Kärsä Babar

Kirjeitä lähetettiin viimeksi talkoissa yhtä monta kun tuli talkoisiin porukkaa.
Eli siis tasan nolla.
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

tso

Kutsuppa uudet talkoot. Kesäloma-aikana talkooväkeä on hankala löytää. Edelliskerralla olin tuolla Penan chilifarmin lähistöllä kalassa ja maastopyöräilemässä perheen kanssa.

Joku arki-ilta tällä viikolla voisi toimia ihan hyvin. Paitsi ei tänään kun on Teivon ravit :)

tso

Vastaan itselleni..

Järjestin pienimuotoiset talkoot.

Jaolsten kaivoi osoitteita. Kärsä kävi hyväksymässä jäsenhakemukset ja täydensin Jaolstenin tekemää listaa.
Whilin kanssa käytiin pakkaamassa kirjeet tänään Chilitarvikkeen tiloissa ja sitten kävin postissa laittamassa kirjeet menemään.

Perjantaina on kirjeet perillä.

Sihijuoma666

No nyt näyttää jäsentiedotkin valoisammalta! Kiitoksia talkoolaisille!

Jame

Kiitokset myös minulta! Lehti ja siemenet tulivat perille. Mutta mistä arvasitte että Starfish olikin juuri hakusessa? Pitääkö laittaa foliohattua tiukemmalle?  :o
Failure is simply the opportunity to begin again - this time more intelligently.

Feint

Ai tänäänkö ne tulee?! Toivottavasti on meillekin asti löytänyt tiensä, mielellään vielä ehjänä :D

Mitäs kaikkea pakettiin kuuluikaan? Lehti ja siemeniä?

Jame

Jep. Ja printattu jäsenkortti / jäsenmaksulappu. Mukaan liitetty myös huomautus siitä että lasku on aiheeton mikäli jäsenmaksu on jo maksettu. Tämä vähentänee jäsenmaksuun liittyvien kyselyiden määrää.
Failure is simply the opportunity to begin again - this time more intelligently.

ChiPot

Suuret kiitokset minultakin talkoolaisille.   ;D
Lehden selasin jo nopeasti läpi ja hyvältä vaikuttaa, loput luen chilifestin aikaan koska budjetti(työttömän opiskelijan) ei salli sinne saapumista Kuopiosta ellen saa autoa täyteen bensakuluihin osallistujia ja jollainhan minun on lohduttauduttava. Yksi riot pääsee heti idätykseen, koska vastaavanlaisen chilin hankintaa olen harkinnut. Starfish on myös mainio ja valmiiksi harkinnassa ollut lajike siemenkokoelmaani, jota en vielä ollut hankkinut suuren kokonsa takia, mutta laitan heti suurempaan asuntoon päästessäni idätykseen.

ps. Savoonkin olisi mukava saada chiliaiheista tapahtumaa, ehkä oma alajaostokin, jos vähäiset harrastajat jaksavat olla aktiivisia täälläpäin.
Kapsaisiinin voimalla jo 7 vuotta.

Chilivili

Kiitokset!
Komian lehden olette saaneet aikaiseksi, toivottavasti on jatkoa luvassa...

Thiikeri

Kiitos talkooväelle niin lehdestä, laskusta kuin siemenistäkin (jotka kylläkin epähuomiossa meinasin viskata hitoille). :)

MrFrost

Jäsenkorttia ei oo mulle tullut, ekassa erässä tais lasku tulla, ja maksettu on.

No, kai sen festeiltä sitten saa =)

-Timo
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

Noli Me Tangere

elokuu 13, 2013, 14:01:09 ip #273 Viimeisin muokkaus: elokuu 13, 2013, 14:18:18 ip käyttäjältä Sir Badger
Ei kai sitä korttia tule kenellekään? Yhdistyksen sivuilla on printattavissa kohdassa "Jäsenkortti".

Muokkaus: Tai siis että mitä hittoa. En lukenut ylempänä olevia viestejä ihan ajatuksella...

pak

Nyt kun yhdistyksen tiliasiat on selvät, niin liityn takaisin yhdistyksen maksavaan jäsenistöön. Olen maksanut viimeisimmän viitteen ja summan mukaan. Toivottavasti yhdistyksen tilinhoitaja tarkistaa, että maksu on oikein, koska pyydetty summa näytti aika pieneltä.

tso

Festeillä sovittiin tuossa ry osastolla, että ootellaan viikko pari, jonka jälkeen saadaan festeillä liittyneille, tai tällä viikolla
vielä liittyville jäsenposti lähtemään.

Nyt kun tuo jumppa on kertaalleen harjoiteltu, niin mennee selkeästi pienemmällä duunilla.

R2-Pine

Onko jäsenmaksut jo ajan tasalla,vai odotanko vielä että maksuni näkyisi omissa tiedoissani? Jos on vielä sekaisin niin odottelen että saatte kuntoon,mutta jos kohdallani jotain ongelmaa niin mitä tietoja pitäisi lähettää ja kenelle että saadaan asiat kuntoon.Laskun maksoin jo toukokuussa.

Aji Chileno

Samaa mulla näyttää, että laskua ei ole maksettu ja jäsenkortti on umpeutunut. Maksoin sen jo tossa keväällä ja taisinpa laittaa jopa vitosen ylimääräistä.

Chillaillen

Mulla sama juttu kuin kahdella edellisellä. Tervetuliaispaketin sain tosin jo kahteen kertaan, kiitos tästä! :)

jaolsten

Tänä vuonna jäsenmaksun maksaneilla asiat ovat kunnossa. Seuraava lehti ja jäsenlasku 2014 saapunevat vuodenvaihteen jälkeen. Yritetään potkaista jäsenkorttiasiankin liikkeelle.

Vanhoilla yhdistyksen sivuilla olevat jäsenyyden voimassaolot ovat päin honkia, noin niinkuin epävirallisesti sanottuna. Virallisesti ilmoittaisin asian olevan päivityksen alla.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013