tammikuu 09, 2025, 12:13:47 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Pliiis!!

Aloittaja wc veera, marraskuu 23, 2010, 22:36:33 ip

« edellinen - seuraava »

wc veera

Lainaus käyttäjältä: Old Skool - marraskuu 25, 2010, 00:23:38 ap
Hajottava äänestys. Taidan äänestää pepperooonia.  :D

Itsekkin jo arvelin, että tähän äänestykseen tulisi paljon hajontaa koska nuo lajikkeet ovat niin tasaväkisiä.

Kiitos aktiivisuudestanne ja, kun noin paljon tuli ystävällisiä palautteita.

jeQQ

Lainaus käyttäjältä: wc veera - marraskuu 25, 2010, 22:38:24 ip

Itsekkin jo arvelin, että tähän äänestykseen tulisi paljon hajontaa

Haha ;D

Ryhis

Muutinkin mieleni. Uusi suosikki chilini on kebab paikan etikka chili. Se mitä saa itse ottaa salaatti pöydästä.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Kattila

Mä äänestin c.sp, koska mulla on niitä muutama kasvamassa ja ne on tosi hyviä.

Scotch Bonnet

Lainaus käyttäjältä: jeQQ - marraskuu 25, 2010, 22:43:32 ip
Lainaus käyttäjältä: wc veera - marraskuu 25, 2010, 22:38:24 ip

Itsekkin jo arvelin, että tähän äänestykseen tulisi paljon hajontaa

Haha ;D

Mainio vitsi wc veera, jos oli vitsi ;)

popcornmaker

Äänestys menee jännäks.. bacca ja naga pitää jaettua kärkipaikkaa, mutta vihreä chili ja jalapeno hengittää niskaan. Eikä oma suosikki eli pepperoonikaan ihan statisti ole äänestyksessä.

wille

Lainaus käyttäjältä: Kattila - marraskuu 25, 2010, 23:05:33 ip
Mä äänestin c.sp, koska mulla on niitä muutama kasvamassa ja ne on tosi hyviä.

Sama juttu. Mulla oli viimevuonna yli 40 c.sp:tä. Se on kyllä loistava.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

wc veera

toivoisin että 10000 ihmistä lukisi juttuni  ;)

wc veera

voisitteko antaa chilin siemeniä???

omarosa

Itse olen yrittännyt joskus tuota samaa, ei onnistunnut. Huonoja neuvoja saa ilmaiseksi ja hyviä siellä väleissä.

Laita yhteystietosi yksityisviestillä, niin saadaan homma käyntiin. Sitten lähetät tänne kirjekuoren jossa postimaksu maksettu.
chilinkasvatuksen A:spna B:hydrosora C:provado

Johannesh

Minullekin voit pistää yhteystiedot yksityisviestillä niin voin joitain perus siemeniä lähettää.

Zabi

marraskuu 30, 2010, 19:24:23 ip #31 Viimeisin muokkaus: joulukuu 15, 2010, 21:26:43 ip käyttäjältä Aji Inferno
Lainaus käyttäjältä: wc veera - marraskuu 30, 2010, 17:38:24 ip
voisitteko antaa chilin siemeniä???

Voisit saada jos laittaisit yhteystietoja YV:llä, noin viikko sit tarjosin jo siemeniä...

<br />Päiväkirjani 2011<br /><br />Iskä ei IHAN AINA ole väärässä. - Alisa 3v

MrFrost

Kirotus vihreästä huolimatta annoin ääneni kaikkien siilejen äidille, Sonta Fee:lle.

Erityisesti Terva-löylytuoksuvedellä kasvatettuna Sonta Fee:stä tulee erin omaista savu chili jauhetta ilman että
tarvitsee edes tehdä muuta, kuin katsoa että chili kasvaa, sen kasvu kestää idätyksestä kypsään 6902 podin satoon
3 viikkoa 4 päivää ja 12 tuntia.
Tuon olen varmistanut jo 10 kasvatus kerralla, nyt pitäisi laittaa lisääm kun tuo 6902 hedelmää kestää mun kulutus vauhdilla
vaan 2 päivää. Pitäsköhän istuttaa noita tällä kerralla 30 kappaletta kerralla?

-T
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

kuje

joulukuu 01, 2010, 00:23:45 ap #33 Viimeisin muokkaus: joulukuu 01, 2010, 00:26:30 ap käyttäjältä kuje
;D ;D ;D

Nyt tän voi varmaan jo siirtää?
MrFrost, onko signaturessa suora lainaus?

MrFrost

Lainaus käyttäjältä: kuje - joulukuu 01, 2010, 00:23:45 ap
;D ;D ;D

Nyt tän voi varmaan jo siirtää?
MrFrost, onko signaturessa suora lainaus?

ON

Bluesmanin viime kauden yhteenvedosta... En muista miltä sivulta päiväkirjaa löytyy, 3. vai 4. viimeseltä....

-T
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

wc veera

kuka muuten on äänestänyt?

wc veera

äänestäkää ihmeessä!

Ryhis

Mä ainakin äänestin mutta nyt pitää äänestystä muuttaa kun en enään tykkäänkää Pirkka vihreästä chilistä vaan kebab ravintolan etikka chilistä  ???
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

wc veera

lähettääkö joku chilin siemeniä??