tammikuu 09, 2025, 22:14:45 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Postaa tänne kun käyt lenkillä/urheilemassa

Aloittaja Kääpä, syyskuu 03, 2012, 10:20:14 ap

« edellinen - seuraava »

Bruce Willis

Itse painoin vain 65 Kg tässä 2004 mutta sitten rupesin nostelemaan painoja,nyt on paino siinä 88-90 Kg
Tuo proteiini kannattaa muistaa mutta älä unhohda myös syödä monipuolisesti, sekä kuituakin kannattaa nautiskella..

Kyllä se siitä lähtee,aloita rauhassa äläkä rehki liian isoilla painoilla

Lillen

Joo itse olen kyllä täysi keltanokka kehonrakennuksen puolella.
Olen tehnyt sellaisen sopimuksen lähipiirin kanssa etten söisi protskuja muussa muodossa kuin ruuassa, eli lisäprotuskut kielletty.
Eikä se periaatteessa itseäni haittaa, tarkoitus ei ole että olisin vuoden fitnessmalli vaan että saisi vähän lisää massaa ja lihaksia ettei olisi aina heikoin :D...mihin on tosin tullut jo pientä muutosta ::).

Pikku hiljaan on minunkin mottoni, ei ole mitään kiirettä alkaa vetelemään ylisuurilla painoilla. 6-8kg käsipainoja olen liikkeisiini käyttänyt ja tankoa 30-40kg välillä (riippuu niin päivästä, olenko nukkunut hyvin/allergia). Nyt taas kun syksyllä alan salilla käymään otan tavoitteekseni että ennen ensi vuoden koulunloppua nostan oman painoni penkistä. Muu tavoite on että saisin painoni nousemaan 65-70kg (että jos se 60kg penkistä nousisi).

wille

Pyöräilyä 15,12km. Maasto mallia ylämäki-alamäki-ylämäki-alamäki.  2/3 matkasta metsätietä ja loput asfaltoitua maantietä. Aikaa tähän kului vähän reilusti. Karvan alle tunnissa sen sotkin.

Muutama ihan kunnollinen nousukin matkaan mahtuu, riippuen siitä,  kummin päin sen polkee.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Bruce Willis

Penkistä nosto vaatii paljon tekniikkaa sekä monipuolista kuntoa, ystäväni joka treenaa tossa lähisalilla painaa itse vain siinä 75 mutta tempasee penkistä sen 135 joka on jo aika hyvin! itselläni taas jalat on melkoiset voimanpesät, menee jalkaprässistä yli 300kg mutta en suosittele kylmänä kokeiltavaksi, 
Kannattaa treenata todella monipuolisesti alkuun jo senkin takia että ei mikään paikka sitten hajoa jos innostuu lisäämään treenin tehoa,
Voit yllättäen huomata että kehossasi on monia lihaksia jotka on ikään kuin piilossa

Monipuolinen liikunta sekä yksinkertaiset liikkeet joita voi kotona tehdä on avain hyvään treeniin. Esimerkiksi ylämäkivedot, juosten niin kovaa jyrkkään ylämäkeen kuin voi antaa jo jaloille hyvän vastuksen, lisänä leuanveto sekä punnerrukset..
Jos pitää luonnossa liikkumisesta sekä tahtoo yhdistää sen treeniin niin tukeva rinkka selkään ja sinne vaikka se 50 kg painoa niin rupeaa jalat saamaan semmosta treeniä että tulokset huomaa!

muista venytellä huolella äläkä unohda alkulämmittelyn tärkeyttä vaikka into painoille on kova, muuten voi jotain hajota

akselsson1

Eilen heitettiin serkun kanssa 30km pyörälenkki semmoisia pikkusorateitä.
Tänään pyöräilin Raumalta Eurajoelle raveihin, matkaa kertyi yhteensä 34km pikkuteitä pitkin. kova tuuli haittasi vähän menoa.
Niin ja tulin mä takaisinkin ;)
Matkalla tuli tuommoinen tilanne vastaan, ei ihan jokapäiväistä! Xcover oli kiinni tangossa speziaalikiinnikkeillä a la akselsson
http://www.youtube.com/watch?v=5to1T_jAp3o&feature=youtu.be
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

InkRose

70 minuutin reipas kävelylenkki ja loppuverryttelynä vähän tutustumista 12 kg kahvakuulaan sekä pienet sarjat etunojapunnerruksia ja vatsoja. Myös jonkinmoinen venyttely kuuluu asiaan.

SheiK9ni

Puolitoista tuntia salilla.
Eri lihaskuntoharjoituksia. Kaksi sarjaa jokaiselle. Toiset tuntuu naurettavan kevyiltä, toisten kanssa joutuu tosissaan tekemään työtä. Esimerkiksi vatsalihaksia kuuluu tehdä 15 toistoa mutta teen yleensä 60-80. Seuraavaksi lisään sarjojen lukumäärää kolmeen ja sitten viiteen. Ideana minulla on helpottaa uniapneaa ja hankkia sixpack.
Hankkikaa vaaka joka kertoo myös kehon rasvapitoisuuden.

ottulo

Yleensä ei tule tänne postailtua, kun toi "urheilu" on lähinnä paikasta toiseen liikkumista, ei siis varsinaista lenkkeilyä. Loppuviikosta tuli vaan sen verran reissattua, että kehtaa kai kirjoittaa...
Torstaina poljin vanhempieni luo (~61km), lauantaina kiertelin Marttilan soilla polkuja + suota ehkä 5km leiriytymisvälineet mukana, sunnuntaina samalla varustuksella vielä 11+km, josta vajaa kolmannes jo ihan teitä pitkin. Eilen sit polkaisin takaisin omalle kämpälle tuon saman 61km.

Himottais lähteä pidemmälle pyöräreissulle, ja pari "kohdetta" oliskin tiedossa. Keväällä poljin Tku-Tre kahdessa päivässä, ja parina seuraavana päivänä n. 40km kumpanakin kurssin ja yöpymispaikan välillä. Jospa seuraavaksi pääsis vähän kauemmas vielä...

SheiK9ni

Salia 1h20min ja kädet aivan poikki.
Kotona vaaka näytti treenin jälkeen että olin mennyt 0.6 kiloa alaspäin ja menettänyt 0.3 prosenttia kropan rasvasta. Näin se homma etenee.

akselsson1

Kävin maastopyöräilemässä taas, abaut tunnin lenkki vähän rauhallisempaa menoa, oli ihan mukavaa  8)
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

Pavla

Pari tuntia tatamilla ja jalkapohjat tulessa. Tais olla vähän nihunahupainotteinen reeni.

masaiman

Parina iltana hauvan ja vauvan kanssa sellanen tunnin lenkki, google mapsista kattelin et joku 4,5km et ei nyt mitään urheilua mut jottai sentäs...

mohla

Ei ole huonoa säätä, on vain puutteellisia vaatevalintoja. Vapaasti käännetty norjalainen sananlasku oli tänään paikallaan. :D

Olipa mukavan hapekas ilma treenailla toiminnallista harjoittelua 1,5h+siirtymät sateessa. Tuli polkiessa pelipaikalle tehtyä päivän hyvä työkin, kun joltain oli auto sammunut ja sitä pääsi työntämällä avittamaan. =)

Itse treenissä ohjelmassa oli juoksentelua ja raajojen pyörittely alkulämmöiksi ja sitten portaissa juoksua, katsomon penkkeille nousua sekä niihin nojaten punnerrusta. Siihen jatkoksi kahvakuulan heiluttelua ja loppuverryttelyksi vähän juoksentelua.

Noli Me Tangere

Ei muuten kannata syödä lounaaksi rasvaista, suolaista, valkosipulista ja tulista pizzaa ja painua sitten suoraan töistä salille. Sitä hikoilun määrää...

Pavla

Lainaus käyttäjältä: Sir Badger - elokuu 15, 2013, 07:05:14 ap
Ei muuten kannata syödä lounaaksi rasvaista, suolaista, valkosipulista ja tulista pizzaa ja painua sitten suoraan töistä salille. Sitä hikoilun määrää...

Mattotreeniin oikein hyvä kombinaatio.  ;D

SheiK9ni

Rintalihakset kasvaa, ryhti paranee ja paino tipahtaa niin nopeasti etten aina enää usko vaa'an lukemia. Kuntosalin jäsenyys näyttää olevan hyvä sijoitus.
Mutta kauanko palstalaiset treenaa kerralla jos lasketaan mukaan lämmitys ja loppuverryttely?

Noli Me Tangere

Lainaus käyttäjältä: SheiK9ni - elokuu 16, 2013, 02:07:32 ap
Rintalihakset kasvaa, ryhti paranee ja paino tipahtaa niin nopeasti etten aina enää usko vaa'an lukemia. Kuntosalin jäsenyys näyttää olevan hyvä sijoitus.
Mutta kauanko palstalaiset treenaa kerralla jos lasketaan mukaan lämmitys ja loppuverryttely?

Tjaa... Varmaan karkeasti semmoset 1,5h / kerta.

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: SheiK9ni - elokuu 16, 2013, 02:07:32 ap
Ilmeisesti kyse on ihan punttistreenistä?

Riippuu vähän treenistä, kauanko menee. Useimmiten n. 1h.

wille

Tänään ja toissapäivänä 1800m uintia.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Hapa_Nero

No nyt tuli käytyä lenkillä

valmistaja on HK  ;D