lokakuu 06, 2024, 14:19:04 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Siemenketjukirje

Aloittaja Kärsä Babar, maaliskuu 05, 2008, 17:56:17 ip

« edellinen - seuraava »

Upcider

Nyt saapui meikäläiselle ja huomenna karkaa eteenpäin!

ChiliSX

Just tuli luukust alas :) Huomenna eteenpäin!

Niabo

Tänää tipahti tänne.. kerkeen kattelemaan läpi vasta illalla ni huomen aamulla käyn heittää postiin!

sorrii

Jippii! Kohtahan tuo on mulla.
Onko joku päivittänyt siemenlistaa chiliwikissä, tai muuten tietoinen pitääkö lista yhtään paikkaansa??

[[pakko oli kirjoittaa yksi viesti, että saan ylennyksen "asemaani" ... 200. viesti täällä  :-*
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Upcider

Lista piti hyvin paikkansa, vain muutamaa lajiketta ei löytynyt. Sen sijaan lajikekuvaukset puuttuvat vielä ainakin kolmasosalta joten foorumin hakukenttä saa melko paljon käyttöä. 8)

Niabo

http://www.thechileman.org/search.php

tuolta myös aika helppo ja mukava etsiä lajikkeita.

sorrii

Edelleen olisi musta kiva jos se toinen lista [ https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0Ak3KVISpCT1XdG1RbkIyak9YRzB0Y1RVcDNSVE1YdkE&hl=en&authkey=CKeR1u8I#gid=0 ] myös olisi käytössä. Mua itseeni ei lajikuvauksiet kiinnosta kovin, kun useimmat tiedän ja loput löytää helposti G'llä. Ajantasainen lista saatavilla olevista lajeista on paljjon tärkeämpi, että voi etukäteen funtsata mitä ottaa ja jättää. Silloin saa sen paketin eteenpäinkin nopeemmin!

Mun mielestä tuo lista joka keskittyy vaan lajikuvauksiin on ihan turha.
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

fluidii

Maanantaina tuli..
Tänään paketti seuraavalle hepulle.

hurjatar

Jee! (rientää nojailemaan postilaatikkoon) En oo paljon ootellu.  ::)
Hullu puutarhuri hosuu, isot sakset käsissään. Leikkaa joltain jalan, joltain nenän, joltain koko pään.

hurjatar

Jaahas. On vissiin kusti polkassu lepikkoon sen kirjeen kanssa.  >:(
Hullu puutarhuri hosuu, isot sakset käsissään. Leikkaa joltain jalan, joltain nenän, joltain koko pään.

fluidii


hurjatar

Kenties, mutta kun täällä laatikolla alkaa jo olla kylmä.  :D


edit. kylmät sormet ei osaa kirjottaa
Hullu puutarhuri hosuu, isot sakset käsissään. Leikkaa joltain jalan, joltain nenän, joltain koko pään.

sorrii

 ;D Hurjatar kolmatta vuorokautta odottelee postilaatikolla? Onko eväät mukana ...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`


hurjatar

maaliskuu 25, 2011, 06:40:28 ap #834 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 25, 2011, 11:09:08 ap käyttäjältä hurjatar
Juurikin näin. Oon ajatellu teltan hakemista jos ei tänäänkään tärppää.  ???


Mutta niinhän siinä kävi että hurjatar palautuu sisäruokintaan.  :)
Hullu puutarhuri hosuu, isot sakset käsissään. Leikkaa joltain jalan, joltain nenän, joltain koko pään.

habarento

En ole tänä vuonna rakennus hommilta oikein ehtinyt syventyä muutamaa peruslajiketta enempää chileihin. Yllätys oli sitäkin mieluisampi kun rouva toi raksalle jonkin mysteeripaketin, josta paljastui kirjeen täydeltä siemeniä. Onkohan tämä kirje erehtynyt tänne Mikkeliin vai olenko väärässä ketjussa? Poistakaa hyvät ihmiset vanhat kirjeeseen liittyvät yhteystiedot ettei käy näin, siellä joku palelee postilaatikolla ja kiroaa postin alimpaan helvettiin.

hurjatar

Kyllä tämä kirje on kaiketi ollut koko ajan oikeassa osoitteessa. Helsingin postissa leimattu. Ja tänään pitäis olla Mikholla.
Hullu puutarhuri hosuu, isot sakset käsissään. Leikkaa joltain jalan, joltain nenän, joltain koko pään.

Miksaa

Lainaus käyttäjältä: habarento - maaliskuu 29, 2011, 00:45:18 ap
Onkohan tämä kirje erehtynyt tänne Mikkeliin vai olenko väärässä ketjussa?


http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=6595.msg126318#msg126318

Kyllä tuossa TOINEN SIEMENKETJUKIRJE-listassa olet ihan oikein jewen jälkeen vuorossa, joka on sen sulle postittanut ;)
Seuraatkohan väärää ketjukirjettä?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Scoville
"Puhdas kapsaisiini saattaa olla huonoa vatsalle." :D

sorrii

Jeeee. Tällä viikolla taitaa tulla mullekin. Ja huh: Tarttee varmaan mennä torille kohta kauppaamaan kasveja!
Laskin juuri, että mulla on ennestään:
-40kpl taimia
-9kpl elinvoimaisia pistokkaita
-32 pienehköa kasvia ruukuissa (osassa tulee hedelmää)
-22 isompaa kasvia ruukuissa, ebbissä, bublerissa, passiivihydroissa, jotka pääosin kaikki tuottaa ja on osa kohta leikkkausvaiheessa, taas ...
-4 ikkunaa joiden edessä lisäksi hyllyä tai pöytää. 10 loisteputkea, muutama 20-30W esl; 250 natikka ja 120W ledi ...
-48m2 asuntopinta-alaa ja kiihkeä viikonloppuvaimo, joka jo vihjailee ettei tänne kohta mahdu ....... muka!

Siis kyähäm mää muutaman uuden idättelen vielä, jos on mielenkiintoisia  ;D :D :'(

PS. Mä teen kohta inventaarion noista ja voin omakustannehintaan "myydä" pois aika monta. En nyt tässä viiti alkaa luetella lajeja; yli 30 niitä on. Viestiä vaan mulle jos on jotain hakusessa. Voi löytyä. Ruukut ei oo ilmaisia .... Varmaan laitan torille ilmoituksen, kunhan ehdin, jaksan, saan aikaiseksi ja valmistaudun antamaan lapsiani adoptioon.
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Mikho

Tänään tuli, huomenna lähtee eteenpäin.