tammikuu 09, 2025, 22:35:16 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Oletkö tyhmä?

Aloittaja Aji Inferno, toukokuu 26, 2009, 11:39:18 ap

« edellinen - seuraava »

Aji Inferno

Jotta aivottoman sisällön määrä universumissa pysyisi vakiona.

von Riena

Meikä on niin älykäs tapaus, että huonekalut levitoi kun astun sisään huoneeseen.

-Riena

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: von Riena - toukokuu 26, 2009, 11:43:03 ap
Meikä on niin älykäs tapaus, että huonekalut levitoi kun astun sisään huoneeseen.

-Riena

Pahus, kateeks käy... ;)

Watt

Mainokset, grafiikka, suunnittelu, logot, bannerit, ulkoasuntoteutus...
watt@gmx.com

Herra 47

olen kai... Riippuu kyllä keneltä kysyy kaikki kun ei ymmärrä esim chilin kasvatus/syönti intoa vaan pitää sitä älyttömänä ta typeränä puuhana...
Joten joidenkin silmissä kyllä olen... :)

Mitä se sitten osoittaa niiden tyhmyydestä onkin sitten taas eri juttu ;)
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen

ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

Noli Me Tangere

Kysy toteemieläimeltäni. Se tosin nauraa nurkassa, koska vastaus Aji Infernon tyhmyyteen taisi paljastua otsikon kirjoitusvirheen perusteella.

Mutta oikeasti. Millainen ihminen on tyhmä? Itse en esimerkiksi ole todellakaan matemaattisesti lahjakas, joten jonkun silmissä olen varmaankin tyhmä. Toisaalta tiedän muutaman kirjaviisaan kaverin, joilla on loistavat tiedot joltain tieteen alalta, mutta ns. sosiaalinen älykkyys on kaktuksen luokkaa...

rasse

Jos ei tiedä niin miten voi vastata?

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Noli Me Tangere - toukokuu 26, 2009, 17:25:24 ip
Kysy toteemieläimeltäni. Se tosin nauraa nurkassa, koska vastaus Aji Infernon tyhmyyteen taisi paljastua otsikon kirjoitusvirheen perusteella.

Mutta oikeasti. Millainen ihminen on tyhmä? Itse en esimerkiksi ole todellakaan matemaattisesti lahjakas, joten jonkun silmissä olen varmaankin tyhmä. Toisaalta tiedän muutaman kirjaviisaan kaverin, joilla on loistavat tiedot joltain tieteen alalta, mutta ns. sosiaalinen älykkyys on kaktuksen luokkaa...

Kyllä - Aji Infernon tyhmyyden huomaa tyhmempikin, ilman typöjakin. ;) Mutta jos tuota tyhmyyden käsitettä oikeasti todella avaa, se ei ole ihan yksinkertainen. Älykäs ei ole aina viisas, eikä elämänviisautta opi tenttimällä. Entä onko hyväuskoisuus tai kiltteys ihmisessä tyhmyyttä - moni kun ajattelee niin? Kuten kauneus, ehkä tyhmyyskin on katsojan silmässä. :)

Endalion

-Riena

Kyseessä lienee kuitenkin kiukkuinen tempperamenttisi?

Watt

Lainaus käyttäjältä: Endalion - toukokuu 26, 2009, 23:41:05 ip

-Riena

Kyseessä lienee kuitenkin kiukkuinen tempperamenttisi?

Oli kumpi oli, itse ainakin väistäisin jos olisin huonekalu ja Riena astuu ovesta sisään.  ;D
Mainokset, grafiikka, suunnittelu, logot, bannerit, ulkoasuntoteutus...
watt@gmx.com

von Riena

Noh noh.

Ei Riena paha ole vaikka Riena vähän huuteleekin välillä ;D

Ja ei meikästä kyllä kiukkuistakaan saa kovin helpolla. Toisaalta, kannattaako yrittää... Jääkööt se jokaisen oman harkintakyvyn alaiseksi :)

-R.

hyeena

Talla hetkella tuntuu hyvin voimakkaasti silta etta vastaus on kylla...  >:(

hessi

Lainaus käyttäjältä: herra 47 - toukokuu 26, 2009, 13:32:11 ip
olen kai... Riippuu kyllä keneltä kysyy kaikki kun ei ymmärrä esim chilin kasvatus/syönti intoa vaan pitää sitä älyttömänä ta typeränä puuhana...
Joten joidenkin silmissä kyllä olen... :)

Mitä se sitten osoittaa niiden tyhmyydestä onkin sitten taas eri juttu ;)

tähän vastaan n.1,5 vuoden tuntemuksella, Herra 47 on kaukana tyhmästä,
hän omaa ihmeellisen muistilevykkeen päässään ;) ja  sen, että osaa käyttää muistiaan
vain niihin "tärkeisiin" asioihin ;)
mutta on sitten se "eräs" joka taitaa pitää kaikkia tyhmänä.

Minä taas omaan huonon muistilevyn joka on valitettavasti perinnöllinen juttu,
mutta eihän se tee ihmisestä tyhmää , eihän? ;)

Mielestäni tyhmää ihmistä ei ole, meistä jokainen käyttää älyään siihen minkä katsoo tärkeäksi,
joku voi olla kätevä käsistään, toinen taas muististaan, ja joku ei omaa älyänsä edes muille näytä!
Sille ei vain aina voi mitään että erinlaisia kommelluksia sattuu, joillekkin enemmän joillekkin vähemmän ja näistä sitten saa sen tyhmän mainee
Käyttäkäämme älyämme siihen minkä koemme kullakin hetkellä tärkeäksi !

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

snu

Muuten olen Hessin kanssa samaa mieltä, paitsi että kyllä niitä oikeasti tyhmiäkin ihmisiä on. Siis niitä, joilla ei vaan riitä sitä kapasiteettia edes niihin asioihin, jotka katsoo tärkeäksi.
Eksyminen on suotavaa.

hessi

niin... mutta ovatko nämä henkilöt "samalla viivalla"meidän muiden kanssa?
jos omaat jonkin sairauden,(aina et voi tietää mitä se läheinen sairastaa!) niin vika ei ole silloin henkilöissä itsessään, vaan se on sairauden tuomaa
ongelmaa, tiedän monen niin sanotun monivammaisen joka on minua älykkäästi viisaampi, vaikka ei sitä ulkoisesti  sekä muutenkaan näytä!
Täytyy muistaa että meitä on niin monenlaisia, joku voi olla hitaampi joku nopeampi. Myös minä olen ajoittain tyhmä! Ja se "tyhmä" henkilö voi joissain tilanteissa olla minua paljon paljon viisaampi!

Myönnän toki, että välillä nimittelen jotain henkilöä tyhmäksi, jonkin tietyn asian takia!

Olkaamme onnellisia, että olemme jokainen oma persoona, juuri sellaisena aivan IHANA!

CyberDog

Kyllä niitä oikeastikin tyhmiä on ihan terveiden kirjoissa... Armeija avartaa... Muutenhan niihin ei tuu hirveesti törmättyä. Tai kiinnitettyä ainakaan huomiota. Ja nyt en siis puhu idiooteista tai tietämättömistä vaan ihan oikeasti tyhmistä.

Mutta toisaalta minkäs sille voi. Ei juuri mitään kait. Ja sen takia heitä ei pidäkään sorsia...

snu

Lainaus käyttäjältä: CyberDog - toukokuu 30, 2009, 15:42:54 ip
Kyllä niitä oikeastikin tyhmiä on ihan terveiden kirjoissa... Armeija avartaa...

Se on totta. Kaikki intin käyneet taitavat tietää vähintään yhden sellaisen ihmisen. Niitä taitaa tulla sinne tasaisesti joka puolelle Suomea ja jokaiseen saapumiserään.
Eksyminen on suotavaa.

Aji Inferno

Hessi todisti sanoillaan - jälleen kerran - ettei ainakaan ole tyhmä! :)

hessi

Vielä sanoisin,
minullakin on kokemusta Puolustusvoimista,
inttiä en toki ole käynyt, kun en siihen ikäryhmään kuulu,
mutta vuosia palkkalistoilla olleena(sekä Lennoston että laivaston kirjoissa) ja varuskunnassa asuneena
olen aikas paljon nähnyt, toki joukossa on niitä "hitaita"  että "tietämättömiä"sekä
varusmiehissä/naisissa sekä noissa kantapeikoissa varsinkin,
mutta tyhmäksi en luokittelisi heitäkään, varsinkaan sen jälkeen kun tietää heidän taustansa!
valitettavasti niitä oikeasti sairaita, pääsee joukkoon aina jokunen, mutta se onkin jo toinen juttu.

määritelkääpä minulle se tyhmä....

Horrigan

Lainaus käyttäjältä: hessi - toukokuu 30, 2009, 22:16:30 ipmääritelkääpä minulle se tyhmä....

Wikipedian Wiktionary (se ainoa oikea tietolähde ;)) ainakin määrittelee sen seuraavasti:
"Joka ei tiedä, ymmärrä tai osaa."

Aika universaali vastaus :D Kaikkea ei voi tietää, ymmärtää tai osata, joten yhteenvetona voisi esittää kaikkien olevan tyhmiä.
Mutta se taas olisi liian helppo ratkaisu. Itse kuitenkin määrittelen tyhmäksi ihmisen, joka ei opi muuten kuin ehdollistumisen kautta tai ei ylipäätänsä halua oppia.