heinäkuu 02, 2024, 19:50:26 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Toinen siemenketjukirje

Aloittaja biblo, lokakuu 24, 2009, 23:20:56 ip

« edellinen - seuraava »

Filago

Saapui tänne tänään, iltavuoron takia en päässyt penkomaan saati lähettämään eteenpäin tänään, mutta laitan etiäpäin pääsiäispyhistä päästyä.

Filago
#163

Filago

Nyt kirje on sit taas liikkeellä. Painaa vähän alle 400 g, ja ei menisi sen halvemmalla, vaikka olisin tehnyt lisäykseni minimaalisempiin minigrippeihin, mitä minulla ei ole.

Kirjeessä on valtava valikoima lajikkeita, ja aika paljon itselleni uusia, joten nappailin mukaan jokusen siidun paria eri Pubea, Rocoto Peronia ja Manzano Orangea, ja Annuumeista Numex Sunglowta sekä Chinese Five Coloria, joka hiukan harhaanjohtavasti löytyi Chinense pussista. Niin ja Tabascoa :). Näitä jäi myös jäljelle ihan mukavasti, niin kehtaan mainostella tulevien kirjeen saavien kuullen.

Lisäsin villeihin uusina pussilliset Lanceolatumia, valkokukkaista Praetermissumia CGN 22795, "Aji Infernon" Chacoënsea ja Rocopicaa eli Ulupica Largea ( joka teknisesti ei kai ole ihan villi, mutta ei anneta sen haitata).

Baccoihin täytin mm. melkein tyhjiin käynyttä Aji Rojo -pussia ja uusina lajikkeina mukaan pääsi Aji Amarilloa, Kaleidoskopea, ja PI 260560:sta.

Chinenseissä Limo -pussi oli tyhjentynyt, niin sai nyt sitten uusia siiduja sekin.

Annuumeissa näytti olevan vielä jokunen viime kierroksella laittamani Meksikon torilta hommattu lajike jäljellä, joten laitoin niihin nyt vertailua varten mukaan Hangossa viime kesänä kasvaneista jälkeläisistä otettuja siemeniä. Niin voi vertailla jos haluaa, esim. itääkö tuoreet paremmin ja onko yhtä "alkuperäisiä", kun pieni ristiinpölytysriski ollut toki. Eli siis, tuoreet Anchot, Guajillot ja Cascabelit lähtivät nyt maailmalle.

Filago
#163

coco

Onko missä päin tällä hetkellä?

chilihardhead.fi

huhtikuu 30, 2011, 07:01:12 ap #543 Viimeisin muokkaus: toukokuu 01, 2011, 10:35:56 ap käyttäjältä chilihardhead.fi
Täällähän tuo nyt on, sain illalla puolen viikon postit vihdoinkin käsiini.
On kirje tosiaan lihonnut sitten viime käynnin.
Paketti oli sen verran märkä ja risa Itelloinnin jälkeen, että jouduin laihduttamaan sen pahviseen kuoreen.
Laittelen sen maanantain postiin jatkamaan matkaansa.
Älä tee niin kuin minä teen, vaan miten sanon/kirjoitan. Vastuu on silti kuuntelijan/lukijan, vaikka Hämeestä olenkin

Whili

olis kiinnostusta osallistua siemenketjuun.  :-\
tähän tai seuraavaan. onnistuuko ???

Herra 47

Tänään täällä ja maanantaina kaiketi eteenpäin... kimpulle lähtee seuraavaks...
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

Kimppu

Mie olen talvella jo jättäytyny pois kierrosta. Eli elä tänne lähetä.  ;)
http://tulipaprika.blogspot.com

Lainaus käyttäjältä: KadotusMutta joo, kohta tulee Aji Inferno ja rankaisee poistamalla koko topicin, koska eihän tämä ole mahdollista.

Lainaus käyttäjältä: nicklas
kuinka voin kiertää tonne piratebayhin kun elisa on sen kerran plokannut....

Herra 47

toukokuu 06, 2011, 19:38:21 ip #547 Viimeisin muokkaus: toukokuu 07, 2011, 08:56:10 ap käyttäjältä herra 47
seuraava sit laittakoot osoitteensa...

no odotellaan osoitetta edelleen... bluesman näyttäis euraavana olevan listassa
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

bluesman

Ridges halusi jäädä välistä. Seuraavana lolleropollero joka ei ilmoita osoitettansa. Vastaisikos ikke josko lähetän kirjeen sulle jotta liikkuisi jälleen?
Seuraavana Rince, pablo, sume...   Lähettäkää nyt joku teistä osoitteensa niin jotain tapahtuisi.

Pale

Sitten kun uusi kierros olisi lähdössä käymään niin voisin ilmottautua uudestaan listalle mielellään siten, että itse sattuisin loppukesään niin saisin sinne jotain laitettavaakin. En kehtaa ottaa mitään ellei itsellä ole sinne mitään laitettavaa.  8)

Kiitos ja kuittaan.

bluesman

En saa keneltäkään vastausta osoitetiedusteluihini. Lähetän ensimmäiselle joka osoitteensa mulle lähettää. Saadaanpahan liikettä kirjeeseen.

Rusakko

Kummaa ettei porukka nyt lähettele osoitteitaan jotta kirje kulkee.
Uudet otetaan mukaan joulukuussa kun kirje lähtee seuraavalle kierrokselle. älkää laittako viestejä ennen sitä. ilmoittelen sitten mikä on tilanne. Samalla voidaan sitten karsia listasta pois heidät jotka ei lähettele järkevissä ajoissa osoiteitaan.

bluesman

 Rundari on ilmoittanut kiinnostuksensa vastaanottamaan kirjeen, osoitteenkin sain. Ei ole virallisella listalla. Katsoisin että on parempi saada kirje liikkeelle vaikka ei listalla olekaan. Sopiiko että lähetän Rundarille?

Rusakko

Kunhan varmistetaan että kirje jatkaa matkaa.
Eli joku siinä seuraavana olevista ilmoittaisi osoitteensa ja kierto jatkuisi
vai onko kaikilla vanhoilla jo niin paljon siemeniä ettei kaivata kirjettä enää

Rusakko

Tässä vielä muistutuksena lista, lihavoidut käynyt jo läpi:

Rusakko
pownedi
pkdi
Talisker
Jan
-mIDE-
Leevi22
Larski
Chili-Hixu
Ilpo
aropupu
MatskuPetteri
JaloPena
Eric Sour
Kanki
ARvngr
PI 90210
popcornmaker
Pahakeijo
Kaltsu
Proudfoot
Loki
Erkka
Miksa73
Nerd
ToniPetter
VuRkka
Mape
jewe
habarento
joolsa
Pale
Quini
mikho
Tupu78
Filago
chilihardhead.fi
arih
herra 47
bluesman

ridges
lolleropollero
ikke
Rince
pablo
Sume
RikuS
Marcelo 
septepi
lumi1234
tomduud
TunturiTiger
Linda
chilicutter
Fraspa
tonttu
chilimaestro
smuck
maitos
Miksu77
James
Butch
Chao
Eija
pasilo
miemsl
Gali
shibari
M;kko
Hegu
Jump
MrFrost
nakamorri
cola
Peisi
Azukki
cix
Rusakko

bluesman

 Ilmeisesti kun tämän kauden kylvöt on jo tehty niin ei ketään enää kiinnosta ketjukirje. Lähetin Rundarille koska oli ainoa kiinnostunut yli viikkoon ja ilmoitti osoitteensa. Toivottavasti hän saa kirjeen eteenpäin kohtuuajassa.

Rusakko

Tämä selvä. Jos rundari ei saa listalla seuraavien osoitetta kohtuullisessa ajassa, eli tyyliin viikon kahden sisällä, niin laittakaa yksityisviesti meikäläiselle ja laitan osoitteeni. Sitten aloitetaan kirje uudelleen tyylillä jokainen kiinnostunut ilmoittautuu, koska ilmeisesti oletus kiinnostautumisesta ei toimi.
eli rundarille, seuraaville, ja jos ei onnistu niin viestiä mulle, ja mietitään jatkoa.

Rundari

Sainkin jo yhden osoitteen listan ulkopuolelta, kirjeen laitan hänelle jollei joku listalta olevista laita osoitetta minulle.

Rusakko

Mielestäni mennään nyt listaa läpi jos pystytään ja uudet pääsee mukaan sitten uuteen kierrokeen, joka siis voi alkaa hyvinkin pian jos porukka ei ilmoittele olemassa olostaan.

Butch

Itse ainakin ottaisin kirjeen mielelläni käymään tänne. Olen listalla aika lopussa mutta ilmaistaan mielenkiinto tässä ettei mene kirje ihan täysin ohi. Ainoa huono puoli on ettei taida olla kauheasti lisättävää kirjeeseen kun varauduin siihen, että olisi vasta loppukesästä täällä, jolloin saattaisi olla saanut omaa satoakin josta jakaa.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses.
Hit it.