heinäkuu 02, 2024, 19:22:50 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Toinen siemenketjukirje

Aloittaja biblo, lokakuu 24, 2009, 23:20:56 ip

« edellinen - seuraava »

Rundari

Tällä hetkellä ois menossa tunturitigerille, kun hän kerran listalla on ja seuraavin kenen osoitteen olen saanut.

TunturiTiger

Roger.. Ja Rusakko ottaa sitten muhun vissiin YV:llä yhteyttä, mihin se seuraavaks lähtee täältä, ellen saa noita muita kiinni

Azukki

Ite kyllä olen listan loppupäässä mutta jos mistään ei tule osoitteita niin kyllä voin lähettää omani sille kellä kirje on sillä hetkellä.

Whili

Halukkuutta olis liittyä mukaan uuteen kierrokseen.
Ilmootelkaa kun saa laittaa tietoja.

Rusakko

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - toukokuu 18, 2011, 18:30:54 ip
Roger.. Ja Rusakko ottaa sitten muhun vissiin YV:llä yhteyttä, mihin se seuraavaks lähtee täältä, ellen saa noita muita kiinni

Koita laittaa seuraavalle viestiä, tai ehkä jopa parille seuraavalle. katsotaan sitten jos ei vastauksia tule

Miksu77

Lainaus käyttäjältä: Rusakko - toukokuu 20, 2011, 10:12:13 ap
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - toukokuu 18, 2011, 18:30:54 ip
Roger.. Ja Rusakko ottaa sitten muhun vissiin YV:llä yhteyttä, mihin se seuraavaks lähtee täältä, ellen saa noita muita kiinni

Koita laittaa seuraavalle viestiä, tai ehkä jopa parille seuraavalle. katsotaan sitten jos ei vastauksia tule


Tänne voi ainakin pistää, jos ei saa minua edellä olevia kiinni.
Näkyi olevan Tunturitigerin ja minun välissä pari käyttäjää, jotka eivät ole olleet foorumilla pitkään aikaa.

JmcLee

Minäkin voisin tähän osallistua. Ens kauden siemenistö valmiix. kelläs nyt menee ja keneen yhteys

Rundari

On matkalla tunturitigerille, varmaan vasta keskiviikkona perillä

TunturiTiger

Seuraaville asiakkaille lähti YV:tä. Miksu77 pistä varuiks jo osotetta mulle, sillä en oikein jaksa uskoa, että monikaan tuolla listalla jaksaa olla kiinnostunut kirjeestä.

tso


Jos kerkiää, niin kanGasalta voisi kirje varmaan leNpäälässä kierähtää? Vai mit?

Eli hajenko Tikrulta tiistaina ja laitan postiin saman tein?

Voisin lisätä nagaa ja pubeja kirjeeseen.
#20

TunturiTiger

Oho! Siemenet tuli lootaan! Tarkastelen sisältöä huomenissa tarkemmin ilmeisesti TSOn kanssa. Tarkoitus heittää hieman omia siemeniä joukkoon. ::)

Angaroth

Pääseekö vielä mukaan? vai pitääkö odotella seuraavaa kirjettä?
Jos haluat olla onnellinen yhden päivän, ota humala. Jos kolme päivää, mene naimisiin. Jos kahdeksan päivää, teurasta sika ja syö se. Jos haluat olla ikuisesti onnellinen, ryhdy puutarhuriksi.

Rusakko

Mielummin kierros nyt loppuun jonkinlaisena, vaikka sitten vähän vajaana ja aloitetaan sitten uusi kierros puhtaalta pöydältä. jos menee vajaana niin eihän tossa kauaa mene, eikä kukaan varmaan tämän kesän siemeniä tuosta enää aio ottaa.

Angaroth

ok. sitten vain odotellaan seuraavaa kirjettä
Jos haluat olla onnellinen yhden päivän, ota humala. Jos kolme päivää, mene naimisiin. Jos kahdeksan päivää, teurasta sika ja syö se. Jos haluat olla ikuisesti onnellinen, ryhdy puutarhuriksi.

InkRose

Voisin itsekin ilmoittautua seuraavalle rundille.

Butch

Onko kirje vielä Miksu77:lla vai onko jo Jameksella vai laitanko Miksulle osoitetta menemään?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses.
Hit it.

Miksu77

Lainaus käyttäjältä: Butch - toukokuu 28, 2011, 12:58:21 ip
Onko kirje vielä Miksu77:lla vai onko jo Jameksella vai laitanko Miksulle osoitetta menemään?


Kirje ei ole vielä tullut tänne. Jos en saa Jameksen osoitetta, laitan kirjeen sinulle.

TunturiTiger

Meni niin myöhäseen ajankohtaan eilen, että kirje ilmeisesti on perillä vasta tiistaina.

TunturiTiger

Tulihan se kirje perille tänään? Tulihan? Pisti mietityttään, kun jossain postin lajittelukeskuksessa oli viikonloppuna joku tekninen vika vika vika vika. ???

Miksu77

Ei tullut vielä tänäänkään, perjantaina toivottavasti ???