kesäkuu 30, 2024, 22:25:57 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Toinen siemenketjukirje

Aloittaja biblo, lokakuu 24, 2009, 23:20:56 ip

« edellinen - seuraava »

Ihmemaa

Mä oon kanssa katsellut tätä, kun se koko ajan pomppaa takaisin silmien eteen, että olis kyllä tosi kiva osallistua seuraavalle kierrokselle..  :)
Emme peri maata vanhemmiltamme, vaan lainaamme lapsiltamme

Juhaz

Kun täällä kaikki muutkinkin näköjään huutelee niin ilmoitetaan nyt sitten myös halukkuus osallistua seuraavalle kierrokselle.

atni

Mäki oisin halukas osallistuja toiselle kiekalle, jos vaan onnistuu
Lainaus käyttäjältä: Starwhite - syyskuu 07, 2009, 19:55:41 ip
Vapautuisi niitä poliisejakin tutkimaan murhia, raiskauksia, talousrikoksia yms pahuutta maailmassa kun ei tarvitsisi puskassa kytätä koska joku on erehtynyt ostamaan Substralia maustekasveilleen.

RySky

Mä haluun kans mukaan, kelle pitää ilmoitella tietoja?
#1592

coco

Halukkuutta olis tulevalle kierrokselle mukaan!

Wahi


Pahakeijo

Itekin vois taas olla mukana.

Jump

Kirje lähti tänään kohti nakamorria, eli varmaan ensi viikon alussa perillä.

nakamorri

elokuu 23, 2011, 19:59:19 ip #608 Viimeisin muokkaus: elokuu 23, 2011, 20:06:36 ip käyttäjältä nakamorri
Kirje tuli tänään tänne ja lähti peisille myös tänään. Pikaisesti kävin kirjeen läpi ja melkoinen määrä oli eri lajikkeita kirjeessä.  ;)  Pari siidua otin ja pari lisäsin.

jaolsten

Mukana!

Varmiten/nopeiten saatte vahvistuksen osoitteesta: jaolsten ät Gmail piste com
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

mohla

Jatkumoa huuteluun: mä voisin olla seuraavalla kierroksella myös mukana.

Ropocoo

Täältäkin löytyy kiinnostusta olla mukana =)
"Chuck Norris voittaa sinut 400m juoksussa kahdella kierroksella."

Rami

Mukana myös jos vielä mahtuu kööriin!

Juso

Jos se näin käy täällä huutamalla niin mukana, jos jotenkin muuten, niin kaipa joku kertoo.

Rusakko

jahas kirje näyttää olevan kohta loppu suoralla
kunhan kirje tulee mulle niin kasaan uudet nimet tästä ketjusta ilmoittautumisjärjestyksessä ja laitan listan alkuun
mitenkä tehdään vanhojen kanssa kun ilmeisesti aika moni on jäänyt pois välistä. ehdotuksia??
jätetäänkö vanhat kaikki pois ellei ilmoita halukkuudestaan vai laitetaanko vanhat perään ja poistetaan niitä jotka eivät olleet hereillä tällä kierroksella
lyhyempi lista oikeista kiinnostuneista olisi varmaan paras kaikin puolin, vai mitä mieltä olette?

chilihardhead.fi

elokuu 26, 2011, 10:17:41 ap #615 Viimeisin muokkaus: elokuu 26, 2011, 10:21:31 ap käyttäjältä chilihardhead.fi
Mukana ollaan jatkossakin. Paras olisi jos kaikki varmentavat osallistumisensa, kaikenlaista on voinut tapahtua kierroksen aikana...

Vanhat vois olla täydentämässä sitä kirjettä listan alussa
Älä tee niin kuin minä teen, vaan miten sanon/kirjoitan. Vastuu on silti kuuntelijan/lukijan, vaikka Hämeestä olenkin

Toni.A

Voisi sitä kait katsoa kierroksen vielä, vaikka uskoisin jo lähes kaiken siitä itseltäni jo löytyvänkin. Mitähän lajikkeita on tällä hetkellä sisältönä? Itselläni saattaisi olla jotain lajikkeita, mitä voisin lisäillä siihen.

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=7287.0
   http://sushrajalla.blogspot.com/             
         Chiliyhdistyksen jäsen no.1030

Saigon

Kasvatuspäiväkirjat: Saigonin chilit 2012, Saigonin chilit 2011

gooFI

--
gooFI

Quini

No varmistetaan nyt sitten: Olen jatkossakin mukana.