tammikuu 10, 2025, 19:53:29 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Antivitutusta ilmassa

Aloittaja Tepi, heinäkuu 10, 2010, 15:28:34 ip

« edellinen - seuraava »

Täti-E

Näyttää aivan siltä että Hot Banana alkoi podien tekoon. Leikkasin muutamat nuput pois ja kahdesta ekasta jo hedelmöittyneestä kukasta alkoi pötkylöö puskemaan. Suurin jo n. sentin pituinen ;D Suapa nähä jaksaako sen valmiiksi saakka tehdä. Jotain olen ilmeisen oikein siis tehnyt!

InkRose

Sain Minecraftin taas toimimaan. ;D

Herpiili

Tänään oli jopa varsin mukava opiskelupäivä, iltapäivällä taukoa teoriaan ja ihan käytäntöä. Istuteltiin kasvariin tomaatintaimia, koulittiin orvokkeja ja leikattiin sekä ruukutettiin äitienpäiväruusuja. Aika kului huomattavasti nopeammin kuin teoriatunneilla istuskelu :D

Kaisuli-Haisuli

Yövuoro + koulupäivä onnistuneesti takanapäin, eikä illalla tarvi mennä töihin  ;D

linker

Löysin pitkästä aikaa kirpputorilta ostettavaa

Toni.A

Lainaus käyttäjältä: linker - helmikuu 09, 2012, 15:21:34 ip

Löysin pitkästä aikaa kirpputorilta ostettavaa

Josta saadaan luettua kohta varmaan blogistasi. Arvatenkin liittyy kahvitteluihin! ::)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=7287.0
   http://sushrajalla.blogspot.com/             
         Chiliyhdistyksen jäsen no.1030

Herpiili

Tiistaina penkin alle menneen leikkokukka- ja ruukkukasvituntemuksen tentin uusinta oli tänään ja sujui huomattavasti paremmin.
Ekasta 36,5/97 ja uusinnalla 77,5/97 joten läpi meni :)

TunturiTiger

Ensimmäinen ei-nokian kännykkä. Yllättävän helppo ja yksinkertainen tuo samsung galaxy.

masaiman

Miettiny tuosta sitä xcover versiota. Eikös se ole se "duudsoninkestävä"? Siin ei vaan vissiin ollu sitä fyysistä näppistä kun on vedenpitävä...

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Mattson - helmikuu 10, 2012, 09:32:13 ap
Miettiny tuosta sitä xcover versiota. Eikös se ole se "duudsoninkestävä"? Siin ei vaan vissiin ollu sitä fyysistä näppistä kun on vedenpitävä...

Tässä (itseasiassa täähän onkin vaan galaxy mini (aivan sama...)) ja tuossa xcoverissa on niin iso hintaero, että kallistuin tähän. Mulla on kuitenkin menny elämäni aikana ainoastaa yks kännykkä rikki itsestäni riippumattomista syistä. Silloinkin akka laitto mun farkut pyykkikoneeseen, kun mä nukuin krapulaani pois. Puhelin oli arvatenkin taskussa.

Onhan noita puhelimia menny aikasemminkin rikki.. Yks meni, kun se tippu veneestä, vaikka vettä oli alla vain vajaa 2m ja toinen, kun siihen osu haulimen perä. Ammuskeltiin kaverin kanssa lonkalta. ::)

wille

Lainaus käyttäjältä: Mattson - helmikuu 10, 2012, 09:32:13 ap

Varsin pätevältä on Galaxy Xcover tuntunu tällä mahtavalla puolentoista viikon kokemuksella. Jämäkän oloinen älyluuri. IP67-luokitus isona plussana.
Minkälainen kestävyys lienee kolhujen suhteen...?

Ei tosiaan kuin kolme fyysistä näppäintä. Helppokäyttönen tuo kyllä on.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Heku

Jaha, tuohan vaikuttaisi hyvälle puhelimelle. Nykyinen Sony-Ericcson on ottanut itseensä leikkuunesteestä ja metallilastuista sekä hiomapölystä. Toisaalta 45e Nokia on kyseiseen rääkkiin altistunut paljon enemmän ja ei mitään ongelmia edes kaiuttimen kanssa.

tomppa,

Airam lupasi lähettää korvauksena uusia kasvatuslamppuja,useita... kun luovuin kohtuullisesta raha vaatimuksestani (50€)  räjähtäneen lampun osalta.. JES!!
Ja sain todella kattavan selvityksen mahdolliseen lampun räjähtämiseen, on siellä mukavaa väkeä töissä jotka osaa auttaa asiakasta ja kertovat suoraan että on viallinen lamppu päässyt markkinoille.

ja olivat pahoillaan koko toimitusjohtoa myöten!

Heku

Naureskelevat että pääsivätpä hepusta helpolla eroon.  ;D

CyberDog

Mulla on kans noit neodium lamppuja menny kaks kappaletta räjähtäen joskus muutama vuos sitten. En oikein usko että sieltä edes järkevää spektriä tulee. Nätiltä kasvit tosin sen valossa näyttää. Mikä luultavasti sen tarkoitus onkin.

Herpiili

Etsiskelinpä muutamia kannellisia varastolaatikoita taimihydroille - eipä muuten löytynyt kuin läpinäkyviä :(

Hong Kongissa oli sitten 15 litran lemmikkitarvikelaatikkoja, muodoltaan hyvinkin samaa tasoa kuin aiemmin käyttämäni Smart Storet :)

Kuten tässä kuvassa mutta kahdella kapeammalla sivulla on koiranpentu kuvassa ja isommalla sivulla kissanpentuja :D

Lootat maksoivat 8,36e/kpl, ostin 3 ja laitoinpa sitten kahden euron kolikon tuplapottiin - parin pienemmän voiton jälkeen tuli 10e ray, 10e ray ja lopuksi 50e ray. 70 euroa ulos koneesta :) Nyt on lootat ja muutama ylimääräinen kolikko.

tomppa,

Foorumin yhteishenki on parantunut paljon minun mielestäni! Se on positiivinen uutinen kaikille, vaikka itse aikoinani olenkin harmia aiheuttanut niin jos unohdetaan menneet ja keskitytään tulevaan  8)  eli chiliin ja kaikkeen sen ympärillä

Heku

Yhteiskunnan suurin virhe on unohtaa menneisyytensä.

Heku

helmikuu 11, 2012, 16:45:22 ip #698 Viimeisin muokkaus: helmikuu 11, 2012, 16:51:35 ip käyttäjältä Heku
Tuota en kiellä, todellakaan.

Kunhan totesin.

Nosiseptori

Lainaus käyttäjältä: .TOMPPA. - helmikuu 11, 2012, 14:58:32 ip
Foorumin yhteishenki on parantunut paljon minun mielestäni! Se on positiivinen uutinen kaikille, vaikka itse aikoinani olenkin harmia aiheuttanut niin jos unohdetaan menneet ja keskitytään tulevaan  8)  eli chiliin ja kaikkeen sen ympärillä

Huippu juttu!