tammikuu 10, 2025, 12:17:39 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Normaalia vitutusta ilmassa..

Aloittaja Caderusso, heinäkuu 18, 2010, 11:33:18 ap

« edellinen - seuraava »

TunturiTiger

Katsastus... Vasemmasta takatukivarren etuhelasta jäi kiinni. Onneks toi n.15cm pitkä osa ei maksa motonetissä kuin 12,90€, mutta kun se pitäis saada viälä kiinnikkin tonne auton pohjaan! Rekisterikilven valot ja ajovalojen korkeussäädön mä voin korjata kai ittekin.. Ne ny ei edes olis ollu hylkäyksen syy, mutta sais sitte puhtaan lapun.

linker

Foorumin moderaattorit saivat  taas yhden asiaa kirjoittavan henkilön kyrpiintymään tähän sisäsiittoiseen touhuun.

Nosiseptori

Bruce Willis

Lainaus käyttäjältä: linker - huhtikuu 24, 2012, 19:44:07 ip

Foorumin moderaattorit saivat  taas yhden asiaa kirjoittavan henkilön kyrpiintymään tähän sisäsiittoiseen touhuun.

TOTTA!

On se saatana kun moderaattorit vittuilevat nimimerkin valinnastakin nykyjään, ei helvetti sentään. Tuntuu että nyt on touhu karannut lapasesta kokonaan jaolstenilta!

Odotan kyllä kun se paha ylilyönti tapahtuu ja niin varmasti käy vielä, samaa linjaa tuntuu kohta olevan kuin sillä kuuluisalla eräällä modella jolta meni hermot tähän touhuun!

LupeKani

Lainaus käyttäjältä: Bruce Willis - huhtikuu 24, 2012, 21:25:56 ip
Lainaus käyttäjältä: linker - huhtikuu 24, 2012, 19:44:07 ip

TOTTA!

On se saatana kun moderaattorit vittuilevat nimimerkin valinnastakin nykyjään, ei helvetti sentään. Tuntuu että nyt on touhu karannut lapasesta kokonaan jaolstenilta!

Odotan kyllä kun se paha ylilyönti tapahtuu ja niin varmasti käy vielä, samaa linjaa tuntuu kohta olevan kuin sillä kuuluisalla eräällä modella jolta meni hermot tähän touhuun!

Heh, ja sähän et ole ikinä ylilyöntejä vetänyt noin n+1 nimimerkkisi kanssa vaikka joka kerta kerrot kuinka olet parantanut tapasi? :D

biblo

Niin ja käsitykseni mukaan edelleen kyseessä on chilifoorumi, ei niinkään users against administrators/moderators..

Tekstit voisivat kieltämättä hieman enemmän juontaa aiheeseen, ei kaikkeen muuhun.
"Grow food, not lawns"

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: Bruce Willis - huhtikuu 24, 2012, 21:25:56 ip

Jos herra Pulp fiction osaisi edes hetken käyttäytyä niin, ettei näitä kirjoituksia joutuisi siivoilemaan, voisin ehkä unohtaa olevani vannoutunut Bruce Willis-fani.

On aika koomista, että aikuinen ihminen jaksaa kuukaudesta toiseen käyttäytyä tällä foorumilla noin typerästi. Onko joku chiliin liittyvä asia tehnyt sulle jotain näin pahaa, että purat pahaa oloasi täällä? Olit jopa melko lutuinen pari kuukautta sitten edellisellä nimimerkilläsi, kun vannoit täällä monessa eri topicissa ikuista rauhaa ja rakkautta, kävit toivottamassa uudet käyttäjät tervetulleiksi ja jopa ohjasit käyttäjiä foorumin "hyville tavoille". Nykyään suurin osa kirjoittelustasi keskittyy foorumin talkoovoimin pyöritettävän ylläpidon arvosteluun ja muiden käyttäjien loukkaamiseen. Oletko ollenkaan pysähtynyt pohtimaan, mitä muut sinusta ja kirjoittelustasi ajattelevat?

Toivon Mr. Willis sinulle kaikkea hyvää, olemmehan me jo tulleet hyvinkin tutuiksi tuolla yksityisviestien puolella. Toivottavasti ryhdistyisit edes vähäsen ja alkaisit taas nauttimaan suomalaiseen chiliyhteisöön kuulumisesta!

Nakkilan Linkerille: Joo surku tuli, kun näin kyseisen asiallisen hepun hävinneen foorumilta. Näyttää hälyttävästi siltä, että täällä vaaditaan todella paksua nahkaa, jos meinaa särmäkkäästi esittää omia näkemyksiään. On jopa surullista, että joo-joo-meiningillä pärjää tälläkin foorumilla parhaiten. Yritämme moderoida loukkaavimmat kommentit, mutta mielipide-eroille ja henkilökohtaisille skismoille emme juuri voi mitään. Konflikteja on syntynyt ja tulee syntymään, toivottavasti lopulta hyvä henki vie voiton.

Sitä odotellessa...

-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Bruce Willis

Onko herra jaolsten miettinyt noita asioita itse pienessä päässään että missä mentiin vikaan? Mikä oli se juttu joka löi viimeisen niitin arkkuun? sen jutun kyllä tietää niin inferno kuin sinä ja ehkäpä muutkin modet, sekä muutamat foorumin käyttäjät.  Mulle on aivan sama mitä muut minusta ajattelevat, ei sillä etteikö uudet tuttavuudet olisi olleet joskus tervetulleita ja tiedän kyllä että tästä porukasta löytyy äärettömän mukavaa porukkaa joka ei arvioi ihmisiä kirjoitusten perusteella..vain sillä minkälainen ihminen on muuten eli "ns luonnossa"   mulla vain meni hermot totaalisesti silloin, olin melkoisen pettynyt uutisiin joita silloin kuulin tämän foorumin ylläpidosta ja siihen  liittyvistä asioista jotenka en jaksanut enää oikein skarpata sen asian puolesta.  Jotenka ajattelin että olkoot.    Tieto oli niin ristiriitaista että en jaksanut sitten sitä.. tosin olen sanonut sen jo aikasemminkin.

Olen monesti pysähtynyt pohtimaan asioita mutta ne eivät liity chiliin millään tapaa, ja joo olemme kyllä tulleet tutuiksi niin hyvien kuin huonojen asioiden parissa.

vastataanpas kysymykseesi:

Mikään chiliin liittyvä asia ei ole tehnyt minulle yhtään mitään pahaa ja sitäpaitsi ikuista rauhaa ja rakkautta en mielestäni ole vannonut,Totta on kyllä että kannustin ihmisiä chilin pariin ja foorumille jonkun aikaa sitten. Nyt on into taas vaihteeksi melkein lopahtanut koko touhuun. Kyllä noi rehut tossa ikkunalaudalla vielä on, on kasvaneet kyllä hyvin.
Olen kyllä saanut monet ystäväni kasvattamaan chiliä ja en missään nimessä ole unohtanut chiliä ja siitä nauttimista mutta en tosin ole niin innolla enää ollut  touhussa "mukana"
Mutta jokatapauksessa veri vetää tampereelle festareille kuitenkin.............  8)
"lutuinen" olen edelleen jos kysyy oikeilta henkilöiltä jotka minut tuntee, tosin tällä foorumilla niitä ei kyllä ole

Ja jotenkin tuntuu jo että kaikki chiliin liittyvä työ on melko pitkälti jo Suomessa tehty, kaikki tietää chilifestarit ja chiliin liittyvät jutut. En sano etteikö enää olisi mitään missä voisi auttaa mutta Suomen chilikulttuuri elää ja voi hyvin. ja se on jokaisen ansiota, ainakin voin itselleni ylpeänä sanoa että olen oman osuuteni tehnyt ja tulen kenties jokupäivä tekemään lisää mutta juuri nyt ei siihen ole intoa, ehkäpä sitten syksymmällä.

Nyt lähden makkaran paistoon mökille.    pärjäilkää!!!

jaolsten

-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Tyttii

Lainaus käyttäjältä: Bruce Willis - huhtikuu 25, 2012, 10:13:24 ap
Mulle on aivan sama mitä muut minusta ajattelevat, ei sillä etteikö uudet tuttavuudet olisi olleet joskus tervetulleita ja tiedän kyllä että tästä porukasta löytyy äärettömän mukavaa porukkaa joka ei arvioi ihmisiä kirjoitusten perusteella..

Tämä! Millähän muulla perusteella ihmisiä keskustelufoorumilla arvioidaan, kuin kirjoitusten perusteella? Kertoo melko paljon ihmisen asenteesta, jos ei muiden ajatukset kiinnosta. Koska tämä on KESKUSTELU (ihmisten välinen ajatustenvaihto)-foorumi.

Tulee vaan ihan yleisesti mieleen, onko ihmisillä, jotka alvariinsa rähisevät palstoilla, elämän muut asiat perseellään tai muuten muita mt-ongelmia. Ja ed. lause ei ole kirjoitettu ketään sormella osoittaen.

Omalla kohdallani, jos jatkuvasti olisin sukset ristissä jossakin ja pahoittaisin mieleni, pysyttelisin muualla. Oikeastaan nollapostaus tämä(kin).

Aidosti toivon mukavaa menoa muille ja myös modeille! Chillaillaan!
Päiväkirja: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10978.0
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: Bruce Willis - huhtikuu 25, 2012, 10:13:24 ap
Nyt lähden makkaran paistoon mökille.    pärjäilkää!!!

Meetkö lentäen?  ;D
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Bruce Willis

en mennyt lentäen, koska en uskalla laskea noin 150.000€ arvoista konetta 3cm ohuelle jäälle ilman kellukkeita niin jouduin tyytymään autoon  :) . Makkarat oli ihan hyviä, tuli samalla tehtyä jonkun verran polttopuita.
Ostin poistullessani autooni uuden cd soittimen jota yritin asentaa,mutta se jäi vaiheeseen huonojen työkalujen vuoksi. Täytyy huomena perehtyä kunnolla tuohonkin.

Ryhis

Vaimon sukulaiset asuvat Junttilassa (ts. Kehä 1:n ulkopuolella), Junttilassa on eräs heppu joka lentää vesitasolla. Noin niinkuin harrastemielessä.

Sälli käy myös mökillään tällä vesitasolla, minä arvostan tällaista toimintaa!
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset

Minbaari

Oli tänään vähän lyhyempi työpäivä. Vaimoon iski sama vatsatauti mikä oli vanhimmalla tyttärellä kaksi päivää sitten.

linker

Lainaus käyttäjältä: Räyhis - huhtikuu 26, 2012, 10:04:42 ap
Vaimon sukulaiset asuvat Junttilassa (ts. Kehä 1:n ulkopuolella)

Sulkijalihas on siis kiristynyt  Kehä-3:lta Kehä-1:lle  ;)

TunturiTiger

huhtikuu 26, 2012, 14:19:04 ip #1755 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 26, 2012, 16:40:39 ip käyttäjältä TunturiTiger
Lainaus käyttäjältä: linker - huhtikuu 26, 2012, 14:18:09 ip
Lainaus käyttäjältä: Räyhis - huhtikuu 26, 2012, 10:04:42 ap
Vaimon sukulaiset asuvat Junttilassa (ts. Kehä 1:n ulkopuolella)

Sulkijalihas on siis kiristynyt  Kehä-3:lta Kehä-1:lle  ;)

Onneksi se ei ainakaan löysty! ;)

Edit: /quotet kohdilleen.

Pripyat

Vittu ku vituttaa

Kasvarin pitäisi olla nousemassa pystyyn hyvää tahtia kunnes tajusin tänään, että toimituksesta puuttuu yksi kolli kokonaan jossa pohjakehikko.  >:(

Nyt ei pysty edes pohjaa loppuun asti tekemään (valamaan) kun tarkat mitat ei käy ohjeista selville ja ei ole mistä mitatata. Vihasta palautetta laitettu ja asia kuulemma korjaantuu mutta viikon takapakki rakennushommaan tässä tulee..

Bruce Willis

yleensäkkin monet kerrostalossa asuvat ihmiset eivät ymmärrä sitä että jos toiset tahtovat nukkua rauhassa/heräävät aikaisin niin eivät metelöisi.

Muistan kun aikoinani asuin hollolassa(kyllä,sielläkin oli kämppä jonkinaikaa vuokrattuna) niin seinän takana oli teineillä bileet ja joku typykkä sai patukkaa vessassa ja voihkinta kuului minun kylppäriini.. Itse olin vitullisessa darrassa vääntämässä paskaa pönttöön jolloinka meni hermot niin totaalisesti että karjasin ilmastointikanavasta että nyt jumalauta työnnä kapulaa sen ämmän suuhun että saa edes paskoa rauhassa!
Kaiken lisäksi olin melko puutteessa itsekkin jotenka en voinut kuvitella tilannetta jossa muut pitää hauskaa  ;D

noh, ne oli onneksi sen kämpän vikat bileet koska ko asunnon haltija sai häädön maksamattomien vuokrien takia melko pian jutun jälkeen :)

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: El Borracho - huhtikuu 26, 2012, 21:14:59 ip
Ovatkohan naapurisi muuttaneet alakertaani? Juuri äsken alkoi melkoinen huonekalujen siirtely- ja imurointioperaatio. -taas. Aina illalla yheksän jälkeen. Ehkä nää ei olekaan samoja tyyppejä, sun naapurithan siivoilee aamuisin?

Ei muuten mahdoton skenaario, koska tämän vuoden puolella ei siivousmöykkää ole juurikaan kuulunut!

Lainaus käyttäjältä: Bruce Willis - huhtikuu 26, 2012, 21:23:31 ip
nyt jumalauta työnnä kapulaa sen ämmän suuhun että saa edes paskoa rauhassa!

Päivän repeilyt!  ;D

Ryhis

Nyt jumalauta keittää. Jonkun persenaaman auton varashälytin on huutanut aamusta asti ja nyt viimeiset 10 min yhteen putkeen. Ja tietysti ikkunan alla.